Mimo sezonu wakacyjnego nie spada dynamika otwarć kolejnych placówek franczyzowych Carrefour Express. Na przełomie czerwca i lipca tego roku Carrefour Polska wraz ze swoimi partnerami franczyzowymi otworzył kolejnych osiem sklepów tego typu.
Nowe placówki franczyzowe Carrefour Express zostały otwarte w Radziszowie, Lublinie, Lubiewie, Warszawie (Carrefour Express i Carrefour Express Convenience), Mińsku Mazowieckim, Lipowcu i Pogwizdowie. Tym samym pod szyldem Carrefour Express w całej Polsce funkcjonuje już prawie 240 sklepów franczyzowych.
Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w dwóch formatach. Format mini-market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100m² do 400 m², oferujące od 3500 do 6000 rodzajów artykułów. Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy te charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 m² do 100 m² oraz pełną samoobsługą.
Łącznie pod szyldem Carrefour działa w Polsce obecnie ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express oraz przymarketowe stacje paliw i centra handlowe.