Carrefour Polska dynamicznie rozwija sieć sklepów franczyzowych. W maju i czerwcu bieżącego roku otwartych zostało szesnaście nowych placówek Carrefour Express. Carrefour Polska ze swoimi partnerami franczyzowymi otworzył już ponad 230 sklepów Carrefour Express. W 2012 roku planowane jest otwarcie ponad 200 kolejnych.
Carrefour rozwija sklepy franczyzowe Carrefour Express w 2 formatach. Format mini-market z zielonym logo to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100m² do 400m², oferujące od 3500 do 6000 rodzajów artykułów. Koncept stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience z pomarańczowym logo Carrefour Express, przeznaczony dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy te charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50m² do 100m² oraz pełną samoobsługą.
Łącznie pod szyldem „Carrefour" działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz 210 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.