Już po raz szósty międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. wyłoniła najsilniejsze marki funkcjonujące na polskim rynku. Sieć Intermarché została uznana za jedną z marek, które zajmują w Polsce najsilniejsze pozycje. Tytuł przyznany został marce Intermarché w kategorii Sieci handlowe i usługowe. Tytuł Superbrand jest prestiżowym wyróżnieniem istniejącym już od 16 lat w ponad 85 krajach, przyznawanym zespołom marketingowym najlepszych marek. Wybór laureatów powierzany jest każdorazowo Radzie Marek - niezależnemu gronu ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru oferowanych klientom korzyści oraz siły więzi z klientami. Wszystkim wymienionym kryteriom Intermarché odpowiada w najwyższym stopniu. Według organizacji The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która dzięki oferowanym wyjątkowym korzyściom zdobyła w swoim sektorze trwałą przewagę nad konkurencją, a także dzięki swoim niepowtarzalnym cechom osiągnęła wysoką pozycję na rynku. Do Intermarché taka charakterystyka pasuje jak ulał. Do grona laureatów mogą trafić tylko najlepsi, co potwierdza wieloetapowy proces wyboru. Dokonuje go Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu - oraz, po raz pierwszy w Polsce, grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Uzyskanie odpowiedniej ilości punktów oznacza dla marki odznaczenie tytułem Superbrand. - Starania zespołu pracującego nad rozwojem marki Intermarché zostały docenione. Bardzo mnie to cieszy, ale przyznam, że nie dziwi. Od lat prowadzimy intensywne działania komunikacyjne obliczone na zwiększenie świadomości marki Intermarché oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek wśród klientów - komentuje Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché w Polsce. - Do tego dochodzi oczywiście praca nad podnoszeniem jakości sprzedawanych w Intermarché produktów oraz komfortu dokonywania zakupów. Tytuł Supermarki bardzo dobrze oddaje pozycję Intermarché na rynku handlu detalicznego - dodaje.