Klienci Tradisu otrzymali specjalne karty, dzięki którym mogą robić zakupy w samoobsługowych halach Cash&Carry Tradisu w całej Polsce. Karty służą identyfikacji kupców, usprawnieniu zakupów i pozwalają na uczestnictwo w programie lojalnościowym eProfit.
– Karty mają służyć nie tylko identyfikacji naszych klientów. Chcemy, aby stały się one narzędziem, które pozwoli nam na wprowadzanie nowych rozwiązań usprawniających zakupy. Pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami m.in. możliwością sprawdzenia za pomocą Karty indywidualnie dopasowanych do potrzeb danego kupca promocji oraz rabatów – powiedział w komunikacie Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradisu.
Karty są bezpośrednio powiązane z programem lojalnościowym Tradisu – eProfit, który umożliwia m.in.: uczestnictwo w promocjach, zbieranie punktów, edycję danych, zarządzanie kontami odbiorców, a także wymianę punktów na atrakcyjne nagrody. Karty trafiły do ponad 25 tysięcy klientów Tradisu.