Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 24 kwietnia 2012
odido

Rok po wejściu na rynek ODIDO liczy już tysiąc  sklepów. Właścicielem marki ODIDO jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni Makro Cash & Carry Polska.

- Otwarcie tysięcznego sklepu pod marką ODIDO świadczy o zaufaniu, jakim obdarzyli nas ich właściciele. Pokazuje także, że ODIDO to ważny projekt, który zapewnia skuteczne wsparcie lokalnym sklepom - komentuje Sylweriusz Faruga, Prezes Makro Cash & Carry Polska.

Sieć ODIDO stanowi naturalną kontynuację Programu Wsparcie i Partnerstwa dla polskiego Handlu, który z powodzeniem działa w Makro od kilku lat. ODIDO powstało, aby jak najefektywniej podnosić konkurencyjność polskich kupców, jednocześnie nie ograniczając ich suwerenności biznesowej. Dlatego model biznesowy sieci zakłada, że po przystąpieniu do niej lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe Makro Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa. Specjaliści MAKRO Cash & Carry opracowują dla wchodzących do sieci sklepów projekty optymalizacji wykorzystania przestrzeni sprzedażowej, prezentacji towarów i wizualizacji oraz promocji placówki handlowej.

Z okazji otwarcia tysięcznego sklepu zaplanowano szereg działań marketingowych. Kampania reklamowa dociera do odbiorców za pośrednictwem różnorodnych kanałów komunikacji, m.in. telewizji, prasy branżowej i handlowej, mediów regionalnych oraz prasy kobiecej i lifestyle'owej.

W tysięcznym sklepie odbędzie się event połączony z konkursem dla konsumentów. W ramach kampanii zostanie przeprowadzona także ogólnopolska loteria dla klientów oraz ranking najlepszych sklepów sieci. Istotnym elementem kampanii będzie raport na temat zachowań zakupowych Polaków, opracowany na podstawie badania opinii publicznej. Ponadto o zakupach w sklepach ODIDO opowiedzą polskie celebrytki.

- Poprzez kampanię chcemy pokazać ogólnopolski charakter sieci ODIDO oraz podkreślić jej ciepły wizerunek. Zależy nam na tym, aby zakupy w „sklepach za rogiem" stały się równie modne w Polsce, jak ma to miejsce za granicą - mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash & Carry Polska.