23 kwietnia br. Makro Cash & Carry uruchomiło w Kołobrzegu jedenasty Makro Punkt na polskim rynku. Makro Punkt w Kołobrzegu, podobnie jak dziesięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Na powierzchni ponad 1350 m2 znajduje się około 4700 produktów. Podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze, artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. W kołobrzeskiej hali nie brakuje również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Ford oraz podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe - niezbędnych do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży i art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.
Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W Makro Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach Makro i produkty katalogowe.
Makro Punkty funkcjonują na polskim rynku od 2009 roku. Pierwsza hala tego formatu powstała w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyło do nich pięć nowych placówek: w Nowym Targu, Jeleniej Górze, Pile, Gorzowie Wielkopolskim i Tarnobrzegu. Ostatni MAKRO Punkt otwarty został w styczniu 2012 roku we Włocławku.