Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 30 marca 2012
mokate

W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż miksów kawowych oferowanych przez Mokate wzrosła o 18%. Producent jest silnym wiceliderem kategorii z realnymi możliwościami dalszego umocnienia swojej pozycji. - Nasze produkty są coraz częściej wybierane przez konsumentów, ponieważ odpowiadają rosnącym wymaganiom - podkreśla Adam Mokrysz z zarządu Mokate sp. z o.o. - Zarówno pod względem smaku, ceny, jak i wygodnych opakowań - wyjaśnia.

Według dostępnych niezależnych badań, którymi dysponuje Mokate, w ciągu 2011 roku sprzedano w kraju 80553 ton kawy o wartości ponad  3,133 mld złotych. Z kolei udział ilościowy cappuccino i miksów kawowych oscylował odpowiednio w okolicach 6% i 5% całego rynku.

- Miniony 2011 rok był bardzo dobrym rokiem. Rosła sprzedaż kaw rozpuszczalnych i miksów kawowych nie tylko - co chciałbym podkreślić, na polskim rynku, ale też między innymi w Azji i Afryce - zapewnia Adam Mokrysz.

W ostatnich latach koncerny poświęciły wiele czasu i ogromne środki finansowe na stworzenie rynku miksów kawowych. Ze względu na walory smakowe i łatwość ich przygotowania produkty te stały się bardzo popularne na całym świecie. Ich sprzedaż rośnie zwłaszcza wśród młodych ludzi, którzy poszukują produktów smacznych, prostych w przyrządzeniu i niezwiązanych z innymi tradycyjnymi produktami kawowymi.