Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 02 lutego 2012
Intermarché partnerem Pucharu Polski koszykarzy

Supermarkety Intermarché zostały sponsorem tytularnym Pucharu Polski koszykarzy. Dzięki podpisanej umowie, przez trzy najbliższe edycje rozgrywki Pucharu Polski nosić będą nazwę Intermarché Basket Cup.
Podpisanie umowy w środę 1 lutego 2012 roku na wspólnej konferencji prasowej w Warszawie ogłosili Krzysztof Waligórski, członek zarządu ITM Polska, Jacek Jakubowski, prezes Polskiej Ligi Koszykówki SA, organizatora rozgrywek oraz Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.
Umowa przewiduje współpracę przy organizacji Intermarché Basket Cup na okres trzech sezonów: 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014.
- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że udało nam się porozumieć w sprawie współpracy przy Pucharze Polski z wypróbowanym sponsorem koszykówki, jakim jest sieć  Intermarché. Liczymy, że wspólnie uda nam się podnieść prestiż Pucharu Polski, już teraz pod nazwą, Intermarché Basket Cup, aby były to zawody na poziomie choćby słynnego Pucharu Króla w Hiszpanii, którego finałowe mecze oglądają tłumy na widowni i w telewizji. Bez wątpienia dzięki zaangażowaniu naszego nowego partnera, jesteśmy w stanie uczynić te rozgrywki jeszcze bardziej atrakcyjnymi - mówi prezes PLK SA Jacek Jakubowski.
- Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché są zaangażowane w różne projekty z dziedziny społecznej odpowiedzialności biznesu m.in. promocję honorowego krwiodawstwa, budowanie placów zabaw czy promowanie szermierki wśród dzieci i młodzieży. Teraz podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojego zaangażowania w sponsorowanie sportu. Wierzymy w potencjał, który tkwi koszykówce w I i II lidze. Chcemy, aby współpraca z Polską Ligą Koszykówki była działaniem długofalowym, dlatego mamy nadzieję, że jej efektem będzie wzmocnienie rozpoznawalności Intermarché również w regionach, gdzie nie jesteśmy silnie obecni - dodał Krzysztof Waligórski, członek zarządu ITM Polska, spółki odpowiedzialnej za rozwój sieci Intermarché.
Najbliższa edycja Intermarché Basket Cup odbędzie się w dniach 18-19 lutego 2012 roku w Zielonej Górze. Oprócz gospodarzy - Zastalu Zielona Góra - udział wezmą trzy zespoły Tauron Basket Ligi (ekstraklasy koszykarzy) wyłonione w rozegranych 15 lutego ćwierćfinałach. Losowanie ćwierćfinałów odbędzie się w dniu 13 lutego.

Galeria