Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 18 stycznia 2012
ODIDO

2011 rok przyniósł dynamiczny rozwój ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. W ciągu ubiegłego roku przystąpiło do niej w sumie 798 sklepów.

- Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe. Unikalność konceptu ODIDO, w tym oferowanych w jego ramach narzędzi marketingowych, gwarantuje efektywne wsparcie we wzmacnianiu  pozycji rynkowej oraz konkurencyjności sklepów osiedlowych, co doceniają zarówno ich  właściciele, jak i klienci  - wyjaśnia Jose Bonito, Dyrektor Marketingu MAKRO Cash & Carry Polska. W sumie w 2011 roku podpisanych zostało 798 umów potwierdzających przystąpienie do sieci, a otwartych zostało 700 sklepów. - Wyniki, które osiągnęliśmy w 2011 roku, bardzo nas cieszą. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że ODIDO jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2012 roku utrzymać ten trend - zapewnia Bonito.

Do sieci ODIDO, która działa na polskim rynku od wiosny 2011 roku, mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO, lecz także atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.

Klienci Traders, do których adresowana jest oferta, szczególnie doceniają wsparcie marketingowe oferowane przez sieć - bezpłatne gazetki promocyjne ODIDO, możliwość samodzielnego projektowania ulotki czy wsparcia przy otwarciu placówki. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko" asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami.

Więcej informacji wraz z listą sklepów, które już przystąpiły do sieci ODIDO, można znaleźć na stronie www.sklepy-odido.pl.