Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 04 stycznia 2012
Magdalena Tyszkiewicz, Ajentka

Przed samym sylwestrem Żabka Polska uruchomiła 15 w Poznaniu, a setny w skali kraju sklep w formacie Freshmarket. Sklep mieści się przy ul. Głogowskiej 164. W uroczystości otwarcia udział wziął Prezes Zarządu, Jacek Roszyk, który zapowiedział, że w 2012 r. powstanie kolejnych 100 Freshmarketów.
Od otwarcia pierwszego Freshmarketu minęły już ponad dwa lata. W drugiej połowie ub. r. sieć przyspiesyła ekspansję. W tegorocznych planach jest powstanie kolejnych stu sklepów, głównie w dużych aglomeracjach. W Poznaniu jest już 15 placówek, a w Warszawie 22. - Format Freshmarket ewoluował do konceptu umożliwiającego kompleksowe zaspokojenie potrzeb klientów. Rozbudowana oferta produktów świeżych, Freshcafe z ciepłymi przekąskami, świeżo parzoną kawą i napojami. Te wszystkie elementy poparte know how naszej firmy dają nam przewagę konkurencyjną na trudnym rynku - powiedział Prezes Zarządu, Jacek Roszyk.
Pani Magdalena Tyszkiewicz, Ajentka jubileuszowego sklepu, wcześniej przez ponad rok prowadziła w Poznaniu Żabkę. - Propozycja zmiany sklepu to dla mnie duże wyróżnienie i szansa rozwoju. Chciałabym, żeby ten Freshmarket funkcjonował jeszcze lepiej niż Żabka, którą kierowałam - stwierdziła.
Sieć Freshmarket to sklepy convenience w konwencji deli. Różnią się od sklepów Żabek większą powierzchnią sali sprzedaży oraz bogatszym asortymentem. Każdy sklep posiada szeroki wybór świeżych produktów. Nowatorskim rozwiązaniem jest stoisko Freshcafe.
Koncepcja nowatorskiego formatu Freshmarket jest wynikiem wieloletnich doświadczeń budowania sieci w formacie convenience. Ajent rozpoczynający prowadzenie sklepu ma zapewnioną lokalizację, wyposażenie, logistykę, szkolenia, wsparcie marketingowe oraz pełne know-how efektywnego zarządzania nowoczesnym sklepem.
Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. Sieć sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów - w 2500 sklepów Żabka i 100 Freshmarket - oferowane są najlepsze markowe produkty oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych.

Galeria