Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 16 grudnia 2011
Hurtownia Tradis

Grupa Tradis uruchomiła nowy oddział dystrybucyjny w Kamieniu Pomorskim. Obiekt funkcjonuje jako samoobsługowa hala Cash & Carry oraz magazyn przeładunku towarów - cross-dock. Jego działalność poprawi dostępność oferty Tradisu na terenie północno-zachodniej Polski i pozwoli spółce umocnić pozycję rynkową w tej części kraju.

Oddział w Kamieniu Pomorskim ma około 1300 m2 powierzchni sprzedaży i oferuje niemal 4 000 pozycji asortymentowych. Obecnie w makroregionie Północny-Zachód Tradisu działają trzy hale samoobsługowe Tradisu: w Stargardzie Szczecińskim, Pile i Gorzowie Wielkopolskim. Usługi serwisowe – realizację zamówień z dowozem do klientów – spółka prowadzi poprzez Centrum Dystrybucji mieszczące się w Stargardzie Szczecińskim.

- Strategia Tradisu zakłada dwutorowy rozwój. Obok fuzji i przyłączania kolejnych podmiotów chcemy się także rozwijać organicznie, uruchamiając kolejne oddziały w tych częściach kraju, gdzie dostępność naszej oferty nie jest jeszcze wystarczająca. Kamień Pomorski jest pierwszym tego przykładem, a będą kolejne - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradis.

W przyszłym roku Tradis planuje otwarcie kilku kolejnych hal Cash & Carry. Trzonem działalności grupy pozostanie jednak dystrybucja serwisowa, która obecnie zapewnia ok. 80 proc. przychodów Tradisu.

We wrześniu 2011 r. Tradis podpisał list intencyjny dotyczący nabycia aktywów hurtowych Nadwiślanka SA z Torunia. Spółka otrzymała już zgodę UOKiK na koncentrację. Przedstawiciele Tradisu prowadzą także rozmowy z kolejnymi dystrybutorami regionalnymi zainteresowanymi dołączeniem do grupy.

Równolegle do tych procesów Tradis reorganizuje sieć dystrybucji, aby jeszcze efektywniej zarządzać zapasami, skrócić czas dostaw i pilnować ich terminowości. W kolejnych latach dystrybutor będzie się  koncentrować na konsekwentnym obniżaniu kosztów logistyki i poprawie jakości współpracy z klientami. Poprzez te działania Tradis chce się stać liderem kosztowym i jakościowym dystrybucji serwisowej w Polsce.

Galeria