14 grudnia br. w Pile ruszył siódmy MAKRO Punkt na polskim rynku. Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak sześć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze, artykuły sypkie, kawa, herbata, świeża żywność, produkty sygnowane marką ARO i Fine Food. W pilskiej hali dostępne są również podstawowe artykuły biurowe i pierwszej potrzeby. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Pile wynosi 1500 m2. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyły do nich placówki w Nowym Targu, Jeleniej Górze, a teraz kolejna – w Pile.