Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 13 grudnia 2011
Katarzyna Niemiec

Rok 2011 był bardzo pracowity dla sieci Koliber. - Już w październiku zrealizowaliśmy plan rozwojowy, który postawiliśmy przed sobą na początku roku. Założyliśmy wówczas, że w ciągu 12 miesięcy nasza sieć urośnie o co najmniej 20 nowych placówek, czyli ok. 30% w stosunku do grudnia 2010 r. - mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci drogerii Koliber - Niewątpliwie zaowocowała przyjęta przez nas strategia działania oraz kwestia zatrudnienia regionalnych koordynatorów, którzy czuwają nad prawidłowym funkcjonowaniem placówek i rozwojem konceptu - dodaje.

Jednym z ważniejszych projektów realizowanych w tym roku przez sieć było stworzenie nowej wizualizacji. Wiele sklepów nosi już barwy zgodne z nowymi standardami, a kolejne drogerie będą sukcesywnie przechodziły proces rebrandingu. Sieć Koliber rozwija się w rejonie województwa śląskiego, małopolskiego i opolskiego.