Już 107 sklepów dołączyło do ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Odido. Właściciele placówek spotkali się na integracyjnym konwencie zorganizowanym przez MAKRO Cash and Carry Polska w MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie.
,,Cieszymy się, że nasz nowy projekt wsparcia klientów z sektora handlu detalicznego, sieć Odido, spotkał się z tak pozytywnym przyjęciem. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy teraz, w ramach sieci sklepów, w stanie jeszcze lepiej wesprzeć tę grupę przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na trudnym rynku, zostawiając im przy tym dużą niezależność w prowadzeniu swojego biznesu”- powiedział na konwencie Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash and Carry Polska.
Jak pokazują badania, rynek małych sklepów osiedlowych nieustannie się kurczy. Odido to nowy projekt MAKRO Cash and Carry Polska prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Do sieci mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcieliby mieć dostęp do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym zachować dużą niezależność działania. Do tej pory najwięcej sklepów nowej sieci powstało w Polsce Centralnej i na Śląsku.
Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko” asortyment Odido został dobrany specjalnie, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień, łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdą się także produkty marek Aro i Fine Food, dystrybuowanych w MAKRO na wyłączność.
Za wstąpienie i działanie w sieci nie są pobierane żadne opłaty. Klienci, którzy zdecydują się na dołączenie do Odido, będą mieli ponadto możliwość udziału w specjalnie dostosowanych do potrzeb rynku szkoleniach, które specjaliści MAKRO z powodzeniem prowadzą już od 4 lat. Właściciele sklepów mają także do swojej dyspozycji profesjonalne usługi, takie jak doradztwo przy doborze asortymentu, dodatkowy monitoring cen czy rabaty na zaopatrzenie w MAKRO. W ofercie dla Klientów Traders nie zabrakło także wsparcia marketingowego – właściciel Odido może skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej Odido, samodzielnie projektowanej ulotki czy wsparcia przy otwarciu sklepu. Więcej informacji wraz z listą sklepów, które już przystąpiły do sieci Odidomożna znaleźć na stronie www.sklepy-odido.pl