Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 09 grudnia 2011
Fot.: Minutka

Już 108 placówek dołączyło do uruchomionej ponad dwa miesiące temu partnerskiej sieci Tradisu – Minutka. Każdego dnia do projektu przystępuje średnio jeden detalista, a sklepy Minutka działają już w każdym województwie w kraju. Oferta sieci skierowana jest do właścicieli małych sklepów spożywczych, którzy preferują samodzielne zaopatrzenie placówek w halach Cash & Carry Tradisu.

We wrześniu, wraz z uruchomieniem sieci, przedstawiciele Tradisu przyjęli bardzo ambitne plany rozwoju. Wówczas pod szyldem Minutka funkcjonowało 6 pilotażowych placówek. W październiku Tradis rozpoczął intensywne działania mające na celu pozyskanie kolejnych partnerów projektu. Klienci Tradisu pozytywnie przyjęli ofertę dystrybutora. Z każdym miesiącem sieć rośnie średnio o 40 kolejnych sklepów.

- Zgodnie z zapowiedziami do końca roku na polskim rynku handlowym będzie funkcjonowało co najmniej 120 Minutek, a kolejny rok chcemy zamknąć z liczbą 600 partnerów. Sieć dynamicznie się rozwija, a kolejni detaliści deklarują chęć dołączenia do projektu. To potwierdza, że małe sklepy chcą umacniać współpracę z Tradisem i właśnie w nas widzą solidnego partnera, z którym mogą skutecznie budować przewagę konkurencyjną - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradisu.

Dotychczas Grupa Dystrybucyjna Tradis kierowała swoją ofertę współpracy głównie do właścicieli sklepów zaopatrujących się poprzez usługę serwisową - z dowozem. Nowość w ofercie Tradisu - sieć Minutka - skupia detalistów, którzy preferują samodzielne zakupy w halach Cash & Carry. Dodatkowo, Tradis oferuje partnerom Minutki szereg korzystnych rabatów, promocji na najbardziej rotujące produkty i atrakcyjne ceny zakupu.

- Czas pokazał, że uzupełnienie oferty franczyzowej Grupy o partnerską sieć Minutka było strzałem w dziesiątkę. Poprzez sieć umacniamy współpracę z niezależnymi detalistami dostarczając im narzędzi do skutecznego konkurowania na rynku. Do projektu przystępują klienci hal Cash & Carry Tradisu, a także właściciele sklepów, którzy dotychczas zaopatrywali się w konkurencyjnych hurtowniach. Minutki z powodzeniem funkcjonują zarówno w małych miejscowościach, jak i na osiedlach większych miast - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradisu.

W ramach sieci Minutka Tradis finansuje koszty wizualizacji i dostosowania placówek do standardów sieci, organizuje salę sprzedaży, udziela wskazówek dotyczących ekspozycji towaru. Od partnerów oczekuje utrzymywania indywidualnie określonego poziomu obrotów z halami Cash & Carry Tradisu. Minutka, obok stałego wsparcia w prowadzeniu biznesu, zapewnia pełen pakiet materiałów wspomagających sprzedaż. Strategię komunikacji promocji opiera na plakatach informujących o atrakcyjnych okazjach cenowych. Co tydzień detalista odbiera zestaw sześciu plakatów z produktami objętymi promocjami. Sieć Minutka organizuje także konkursy konsumenckie. W planach są również ogólnopolskie spotkania i konferencje sprzedażowe z uczestnikami sieci.