Menu główne
Handlowiec 07/2021
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 06 grudnia 2011
3 modele franczyzowe pod wspólną marką „Livio”

- Dla Naszej organizacji 2011 rok był rokiem wytężonej pracy i działań, mających na celu wykorzystanie potencjału, jaki posiadamy, do realizacji celów, jakie założyliśmy sobie na lata 2012-2014. Przypomnę, że w lutym rozpoczęliśmy proces restrukturyzacji franczyzy w Grupie Rabat Service. Od września br. przeszliśmy do drugiego etapu - wymienia Robert Paździor, prezes zarządu LD Holding S.A. Sieć „Centrum” i Sieć „Północ”. Z trzech spółek franczyzowych LD Holding S.A (eLDe), sieć „Północ” (Sieć34), sieć „Centrum” (Livio) powstaje jedna, która będzie zarządzała franczyzą na terenie całej Polski pod marką „Livio”.

- W tym roku skupiliśmy się nie tylko na restrukturyzacji i połączeniu spółek, ale również prowadziliśmy wiele działań, dzięki którym nasze sieci mogły skutecznie konkurować na rynkach lokalnych. Zweryfikowaliśmy umowy z naszymi partnerami i przeszliśmy do ich unifikacji. Muszę podkreślić, że ten trudny proces, wymagający dużo zrozumienia oraz elastyczności, trwa nadal, a jego efekty będą widoczne dla franczyzobiorców już w pierwszym kwartale 2012 roku. Nasi partnerzy doceniają zmiany w naszej Grupie i wychodzą im naprzeciw, czego wynikiem będą lepsze warunki zakupowe oraz wiele projektów aktywizujących sprzedaż, które przygotowywane są na trudny, obarczony kroczącym kryzysem, przyszły rok. Kolejnym elementem poprawy konkurencyjności, który zapoczątkowaliśmy w tym roku, będzie nowy system bonusów i wsparcia dla sklepów w ramach trzech nowych pakietów franczyzowych. Ten system testowaliśmy przez ponad rok w sieci eLDe i trzeba przyznać,że efekty są bardzo obiecujące - wymienia Robert Paździor. Strategia na najbliższe lata przewiduje m.in. podwojenie ilości sklepów do końca 2012 roku.