Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 05 grudnia 2011
Spar

Wzrost sprzedaży i rosnąca rentowność sklepów SPAR to nie tylko zasługa dbałości o wysokie standardy, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach wizualizacja placówek i doskonałe zaopatrzenie. Franczyzobiorcy w dużej mierze zawdzięczają to także  systemowi szkoleń i pomocy, z której mogą korzystać na każdym etapie rozwoju swojego sklepu.

O powodzeniu każdego przedsięwzięcia decydują ludzie. Im lepiej przygotowani, tym większa szansa na dobre efekty pracy. SPAR wykorzystując swoją i międzynarodową wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie rynkowe, oferuje franczyzobiorcom szkolenia, które przekładają się na lepsze wyniki finansowe sklepów i większe zadowolenie klientów. - Pierwszy cykl obowiązkowych szkoleń przeprowadzamy jeszcze przed uruchomieniem sklepu. Uczymy na nich obowiązujących w firmie standardów, zaczynając do układania towarów na półkach, oznaczania promocji, a kończąc na standardach obsługi klienta. Zwracamy uwagę na wszystkie szczegóły, bo to od nich zależy powodzenie placówki – mówi Beata Boguta odpowiedzialna za szkolenia w sieci SPAR.

Szkolenia przeprowadzane przez SPAR są darmowe, ale nie tylko to decyduje o tym, że cieszą się wśród franczyzobiorców dużym powodzeniem. Właściciele sklepów przyznają, że takie wsparcie centrali pozwala im lepiej i efektywniej prowadzić swoje placówki.

- Codziennie odbieram kilka telefonów z pytaniem o możliwość przeprowadzenia szkoleń. Część z nich franczyzobiorcy wybierają z przygotowanej przez nas listy, ale zdarza się, że proponują własne tematy. W takich wypadkach przygotowujemy indywidualne programy. W tej chwili najbardziej popularne są szkolenia z zarządzania personelem. Przeprowadzając szkolenia dla personelu staramy się też uwzględniać specyfikę różnych działów. Dlatego inaczej szkolimy kasjerki, a inaczej osoby pracujące na przykład w dziale mięsnym czy owocowo-warzywnym. To podnosi ich efektywność – mówi Beata Boguta.

SPAR stara się również, żeby szkolenia nie zakłócały normalnego funkcjonowania sklepów. Dlatego terminy wszystkich spotkań z pracownikami są ustalane indywidualnie. Ze szkoleń organizowanych przez centralę sieci korzysta średnio 120 osób każdego miesiąca.