Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 02 grudnia 2011
Alfa Romeo Giulietta trafi do klienta sieci Groszek

Sieć Groszek uruchomiła specjalną loterię mikołajkową. Konkurs ma zachęcić konsumentów do świątecznych zakupów w placówkach sieci. Klienci ponad 1050 sklepów Groszek w całej Polsce mogą wygrać laptopy oraz nagrodę główną - samochód Alfa Romeo Giulietta. Loteria potrwa do 6 grudnia.
Warunkiem uczestnictwa w konursie jest zakup w jednym ze sklepów sieci Groszek przynajmniej jednego produktu firmy Coca-Cola oraz Nestle (marki Nestle, Winiary, Nescafe) z aktualnej gazetki handlowej, a następnie wysłanie zgłoszenia uczestnictwa za pomocą SMS.
- Powoli zbliżamy się do końcówki bieżącego roku, dlatego przygotowaliśmy dla konsumentów naszej sieci liczne promocje na produkty adekwatne do ich potrzeb w nadchodzące święta. Aby dodatkowo wyróżnić i uatrakcyjnić ofertę naszych sklepów uruchomiliśmy wyjątkową loterię mikołajkową. W ten sposób chcemy zachęcić klientów do dokonywania świątecznych zakupów właśnie w placówkach sieci Groszek, tym samym przyczyniając się do zwiększenia obrotów w sklepach naszych franczyzobiorców - powiedział w komunikacie prasowym Paweł Wardziński, dyrektor handlowy sieci Groszek.
W mikołajkowej loterii do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Wśród nich 10 laptopów HP mini oraz samochód Alfa Romeo Giulietta. Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa w Radio ZET.
Mikołajkowa loteria to już siódmy konkurs zorganizowany przez sieć Groszek w tym roku. W ramach akcji promocyjnych sieć Groszek rozdała swoim klientom sprzęt AGD, laptopy, telewizory, skutery, aparaty fotograficzne czy bony na podróże do wybranego kraju. Przedstawiciele sieci wręczyli także kluczyki do czterech samochodów osobowych.