Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 30 listopada 2011
Nowy sklep w sieci Hitpol
19. listopada sieć Hitpol uruchomiła kolejną placówkę. Nowy sklep Spółdzielni Rolniczo-Spożywczej "Pszczółka" w Łukowicy mieści się w Przyszowej.
Hitpol systematycznie wprowadza do swoich placówek nową wizualizację w ramach programu "Hitpol dla Partnerów". W ramach Programu Franczyzodawca - sieć Hitpol - oferuje  swoim Partnerom bezpłatnie sieciowy program informatyczny i sprzęt komputerowy umożliwiający elektroniczną wymianę dokumentów w zamian za określoną wartość generowanych obrotów z dostawcami sieciowymi. W tym roku kontynuowano program „Zarabiaj z Hitpolem” zapewniający dodatkowe gratyfikacje wynikające ze współpracy z wybranymi producentami.
Dużym sukcesem marketingowym sieci Hitpol jest uruchomiony we wrześniu ubiegłego roku program lojalnościowy skierowany do konsumenta pod nazwą "Program Dobrego Klienta". Aby nagrodzić lojalność klientów, sieć jak co roku w okresie świątecznym, bezpłatnie rozda wydany przez siebie kalendarz pod hasłem „Kuchnia Regionalna-Odkrywamy tradycyjne smaki na nowo”.
W przyszłym roku planowane jest uruchomienie nowego konceptu handlowego, tj. kategorii sklepów Premium. Sieć zamierza także uatrakcyjnić formułę "Programu Dobrego Klienta". Hitpol w 2012 roku zamierza kontynuować rebranding, a także inwestować w działania poprawiające jakość obsługi.
Galeria