Małopolska sieć sklepów Kefirek przed świętami rozpoczyna kolportaż pilotażowego wydania nowej gazetki w nakładzie 107 tys. – Zwykła gazetka żyje krótko – po przeglądnięciu wyrzucamy ją do kosza. Dlatego dajemy klientowi wartość dodaną – mówi Janusz Kot, dyrektor marketingu sieci Kefirek. Gazetka wydana na kredowym papierze pełna będzie materiałów natury lifestyle’owej i poradniczej, wśród których przewijać się będą strony poświęcone strategii cenowej, nowościom produktowym i reklamy. Cena udziału w gazetce pozostaje bez zmian. – Wyższe koszty kompensują dodatkowe powierzchnie reklamowe – wyjaśnia Janusz Kot.
Sieć Kefirek odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Nowy serwis www.kefirek.eu oferuje aktualne dane nt. wszystkich 65 sklepów i obowiązujących promocji, a także przepisy kulinarne przesłane przez klientów, aktualne reklamy i pożyteczne informacje, także dla franczyzobiorców. Uzupełnieniem jest obecność na Facebooku strony www.facebook.com/sklepKefirek. Świeżo uruchomiony profil dopiero zdobywa fanów. Docelowo stanie się platformą do komunikacji aktualnej oferty oraz do budowania lojalności Klientów. Obydwie platformy są otwarte na współpracę dostawców. Partnerzy Kefirka mogą liczyć na własną podstronę w serwisie www.kefirek.eu oraz dyskretną promocję na Facebooku.
Sieć spożywcza Kefirek rozwija się na terenie małopolski. Obecnie skupia 24 sklepy własne i 41 we franczyzie. W tym roku 2011 sieć powiększyła się o 8 sklepów franczyzowych.