Sieć Groszek zorganizowała dla swoich kluczowych franczyzobiorców pierwszy w historii kongres Złotych Groszków. Spotkanie miało na celu umocnienie współpracy z partnerami. Przełożyło się także na określenie kierunków rozwoju i wskazało możliwości usprawnienia formatu Złoty Groszek.
Podczas ogólnopolskiego spotkania przedstawiciele sieci wspólnie z franczyzobiorcami podsumowali pierwszy rok funkcjonowania projektu Złoty Groszek. Franczyzobiorcy wzięli także udział w warsztatach, szkoleniach i panelach dyskusyjnych. Był czas na wymianę opinii i doświadczeń. Zebrane propozycje działań zostaną teraz przeanalizowane, a najlepsze z nich wdrożone w sieci.
- Projekt Złoty Groszek chcemy rozwijać nie z poziomu biura, a poprzez bezpośrednie kontakty z franczyzobiorcami. To właściciele sklepów wiedzą najlepiej, jakie narzędzia pomogą im usprawnić codzienną pracę i funkcjonowanie placówek. My jesteśmy od tego, aby odpowiadać na ich potrzeby i wypracowywać najlepsze rozwiązania – mówi Paweł Rozpara, kierownik projektu Złoty Groszek.
Podczas pierwszego kongresu w Wiśle przedstawiciele sieci Groszek zaprezentowali plany na 2012 rok. Specjalne wyróżnienia za efektywną współpracę trafiły do głównych dystrybutorów sieci - spółek Tradis, Ambra i DEF. Podziękowania otrzymali także kluczowi producenci, którzy przyczynili się do rozwoju sieci Groszek w mijającym roku - wśród wyróżnionych znaleźli się Agros Nova, Carlsberg, Coca-Cola, Foodcare, Kamis, Kompania Piwowarska, PepsiCo, Sokołów, Unilever oraz Nestle.
Certyfikat Złoty Groszek, potwierdzający silne zaangażowanie franczyzobiorców w rozwój sieci i wysoką jakość prowadzonych placówek, otrzymało już ponad 70 właścicieli sklepów pod szyldem Groszek. W najbliższym czasie do projektu przystąpią kolejni detaliści.
- Dzięki formule Złoty Groszek możemy zacieśniać współpracę z partnerami, a także podnosić jakość i efektywność placówek, zwiększając ich obroty. To właśnie mocna kooperacja z silnym operatorem oraz utrzymywanie najwyższych standardów sieci są w stanie zapewnić detalistom perspektywy rozwoju oraz narzędzia do skutecznej walki z konkurencją - przekonuje Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek.
W pierwszym kongresie Złotych Groszków wzięło udział ponad 200 osób. Obok właścicieli Złotych Groszków na spotkaniu obecni byli także kandydaci, którzy w najbliższym czasie mogą dołączyć do projektu.