Menu główne
Handlowiec 12/2018
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 22 listopada 2011
Lewiatan odmładza markę

W listopadzie br. Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczęła zasadniczą część projektu rebrandingu placówek handlowych. Prace projektowe nad nową wizualizacją sieci trwały kilka miesięcy, a dziś można już podziwiać pierwsze sklepy wykończone według nowych standardów.

Lewiatan zachował to, co najbardziej charakterystyczne, a więc żółto-niebieską kolorystykę, która cechuje sieć od początku ponad siedemnastoletniej działalności na rynku. Logo zyskało zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne kształty, ale jednoznacznie nawiązujące do historycznego znaku. Najwięcej zmian widocznych jest jednak w placówkach handlowych sieci. Podświetlana od spodu żółta blenda z przetłoczonym logotypem Lewiatana w połączeniu z atrakcyjną grafiką na witrynach okiennych skutecznie zachęca do wejścia. Przeobrażenie zdecydowanie zauważalne jest także wewnątrz. Tablice oznakowujące poszczególne działy, kasy, czy towary promocyjne nawiązują kształtem do owalu z logo Lewiatana. Zmiany wprowadzone zostały w wyglądzie praktycznie wszystkich elementów wizualizacyjnych, zarówno zewnątrz, jak i wewnątrz sklepu. Nowy znak sieci pojawił się już także na produktach marki własnej, plakatach i gazetkach promocyjnych oraz na reklamówkach i odzieży firmowej pracowników. „Rewitalizacja marki Lewiatan to jedno z najważniejszych przedsięwzięć, jakie realizowaliśmy w ostatnich latach. Dzięki zmianom nasze sklepy będą atrakcyjniejsze, a przez to bardziej konkurencyjne na rynku" - mówi Marcin Poniatowski, wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Lewiatan Holding S.A.

Pierwsza placówka Lewiatana zwizualizowana według nowych standardów została uruchomiona w Płocku. Kolejne, można już podziwiać między innymi w Radomiu, Sochaczewie, Białymstoku, Sosnowcu i Włocławku. Od listopada Lewiatan rozszerza jednak projekt rebrandingu na zdecydowanie większą liczbę placówek sieci. „Z pracami ruszamy na szeroką skalę już teraz, ale mamy świadomość, że miesiące jesienne i zimowe nie sprzyjają remontom. Zatem najbliższy czas wykorzystamy głównie na przygotowanie wszystkiego od strony finansowej i organizacyjnej. Zamierzamy do końca 2013 roku nową wizualizację wdrożyć w ponad 80% placówek naszej sieci" - dodaje Marcin Poniatowski.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan liczy obecnie blisko 2.700 pla­cówek handlowych. Wśród nich jest 225 su­permarketów powyżej 301m2 powierzchni sali sprzedaży, 891 dużych sklepów (od 101 do 300 m2), 1.356 placówek średniej wielko­ści (od 41 do 100m2). Najmniejszy zaś pro­cent stanowią małe sklepy poniżej 40m2, któ­rych obecnie w Lewiatanie jest 201.