Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 18 października 2011
Pierwsza w Warszawie drogeria Jasmin otwarta

W galerii handlowej w podziemiach Dworca Centralnego została otwarta pierwsza w Warszawie drogeria Jasmin. Sklep oferuje około 8 tysięcy różnych produktów kosmetycznych, higienicznych i chemicznych. Na półkach klienci znajdą artykuły czołowych producentów, m.in.: L`Oreal, Eris, Maybelline, Pierre Rene, Henkel, Nivea, Benckiser, Procter&Gamble, Unilever, Colgate, Cussons, wielu innych, marki własne PGD: kosmetyki do makijażu MG i Party, naturalne ręcznie robione  mydełka Maraya.  Na klientów czekają również produkty higieniczne Cashmir oraz wybrany asortyment chemiczno-kosmetyczny.

Do tej pory sieć Jasmin  działała w 12 województwach: dolnośląskim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim, małopolskim, świętokrzyskim, lubelskim,  warmińsko-mazurskim, podkarpackim, śląskim i opolskim. Wraz z otwarciem w Warszawie właściciele sieci rozpoczynają ekspansję na Mazowszu.

„Otwieramy pierwszy Jasmin w Warszawie i cieszę się, że po miesiącach przygotowań może on wreszcie zaprezentować się w pełnej krasie.   Wkrótce otworzymy w stolicy kolejne drogerie,
z którymi są już podpisywane umowy.  Nasze doświadczenia z miast, w których jesteśmy  obecni pokazują, że nasza oferta cieszy się uznaniem klientów", powiedziała Marzena Gradecka, prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej, głównego udziałowca oraz strategicznego partnera sieci.

Drogerie Jasmin funkcjonują  na zasadzie franczyzy. W ramach sieci niezależni przedsiębiorcy prowadzą wspólną politykę handlową i marketingową oraz mają dostęp do zintegrowanej sieci komputerowej. Głównym dostawcą artykułów jest Polska Grupa Drogeryjna , co pozwala oferować klientom szeroką gamę produktów w korzystnych cenach. Sklepy mają też jednolitą, atrakcyjną
i nowoczesną wizualizację.

„Dajemy przedsiębiorcom szansę na rozwój. Jasmin zapewnia im dostęp do tworzonego przez nas od lat know-how oraz  kontakty z ludźmi, którzy budowali rynek dystrybucji drogeryjnej w Polsce i znają go od podszewki. Wspólne działania pozwalają też na znaczne ograniczenie kosztów i  zdecydowanie zwiększają rozpoznawalność sklepu" -powiedziała Teresa Stachnio, prezes Jasmin.

Polska Grupa Drogeryjna - jest liderem hurtowej dystrybucji artykułów chemiczno - kosmetycznych w Polsce.