Centrum Serenada w Krakowie pozyskało do współpracy kolejnych najemców, kontynuując swoją strategię rozwoju. Obecnie ofertę obiektu tworzy ponad 150 sklepów, sieci handlowych, punktów usługowych oraz restauracji.
Do grona najemców Serenady dołączyła marka Geek Store, należąca do spółki GG Stores. Nowy sklep powstanie na powierzchni ponad 100 mkw. i będzie oferował produkty znanych producentów, takich jak Xiaomi, Urevo czy Ninetygo. W asortymencie Geek Store nie zabraknie tabletów, smartfonów, sprzętu RTV i AGD, fitness oraz różnego rodzaju akcesoriów. Zgodnie z planem lokal zostanie otwarty w czerwcu br. Umowa zakłada 3-letni okres najmu.
Równolegle poszerza się także segment spożywczo-gastronomiczny Serenady. Centrum rozpoczęło współpracę z Krakowskim Kredensem – marką z bogatą tradycją, działającą na rynku od 18 lat, która za cel stawia sobie promowanie tradycyjnych składników i rodzimych smaków oraz dostarczanie produktów wysokiej jakości. Krakowski Kredens oferuje przede wszystkim tradycyjne wyroby inspirowane kuchnią typową dla Krakowa i regionu Małopolski. Na liście produktów dostępnych w sklepach marki znajdują się m.in. wyselekcjonowane wędliny, kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne i owocowe, dania gotowe oraz dodatki, a także słodycze, kawy i herbaty.
W Centrum Serenada Krakowski Kredens zajmie lokal o powierzchni ok. 40 mkw. Umowa najmu obejmuje 5 lat. Sklep ma zostać otwarty w sierpniu tego roku.
- Realizując naszą strategię rozwoju, działamy równolegle w wielu obszarach. Biorąc pod uwagę zarządzanie najmem, z jednej strony koncentrujemy się na rozbudowie segmentów, na które odnotowujemy duże zapotrzebowanie, takich jak m.in. szeroko pojęte multimedia i elektronika. Z drugiej strony cały czas dbamy o uzupełnianie oferty w kategoriach, które już stanowią istotną część naszego tenant mixu, jak segment spożywczo-gastronomiczny zapewniający klientom Serenady dostęp do ok. 20 marek. Nawiązanie współpracy z Geek Store i Krakowskim Kredensem dowodzi, że takie podejście przynosi efekty. Cieszę się, że wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi możemy oferować klientom Serenady coraz więcej, a z perspektywy rynku stajemy się coraz bardziej konkurencyjni – mówi Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.
Centrum Serenada znajduje się w północno-wschodniej części Krakowa. Tworzy jedno z najpopularniejszych miejsc zakupowych w regionie. Uzupełnienie jego oferty stanowi Centrum Handlowe Krokus.
- Jesteśmy gotowi na zmiany. Przygotowujemy się do nowych otwarć, które z pewnością zachęcą klientów do odwiedzin i wzmocnią wizerunek Serenady jako miejsca kompleksowych zakupów, usług i spędzania wolnego czasu. Ważne są dla nas atrakcyjność oferty i jej zgodność z najnowszymi trendami, dlatego uważnie przyglądamy się zwyczajom zakupowym klientów i słuchamy ich oczekiwań. Prowadzimy już rozmowy z kolejnymi markami, by jak najlepiej odpowiadać na aktualne potrzeby mieszkańców Krakowa i okolic – dodaje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.
oprac. red.