Menu główne
Handlowiec 03/2025
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 17 czerwca 2025
inf. prasowa

Westfield Mokotów od lat redefiniuje pojęcie centrum handlowego – nie tylko jako miejsca zakupów, lecz także przestrzeni estetycznych doświadczeń, inspirujących spotkań i świadomych wyborów. Centrum konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako miejsce kreujące kulturę i modę, podejmując współpracę z Anią Glik – jedną z polskich ilustratorek. Efektem tej współpracy jest mural, który stanowi kolejny wyraz artystycznego zaangażowania centrum.

Westfield Mokotów od lat jest miejscem bliskim sztuce i modzie: od pokazów najważniejszych polskich projektantów, przez autorskie pop-upy marek, kolaboracje z designerami, aż po inicjatywy łączące funkcjonalność z kreatywnością.

Mural autorstwa Ani Glik, inspirowany kobiecą siłą, subtelnością i emocją, stanowi wizualny manifest wartości, które od lat są sercem Westfield Mokotów. Jest też symbolem współczesnego luksusu – rozumianego jako dbałość o detale i jakość.

Nieprzypadkowo to właśnie w Westfield Mokotów znaleźć można marki kojarzone z butikowym klimatem ulicy Mokotowskiej, dostępne teraz w jednej, komfortowej przestrzeni.

Poza starannie dobraną ofertą, centrum zapewnia to, co w codzienności najcenniejsze: wygodę. Doskonała lokalizacja, szeroka oferta gastronomiczna, a także udogodnienia takie jak duża liczba miejsc parkingowych oraz dostępność usług sprawiają, że zakupy stają się tu przyjemnością. To miejsce, gdzie można się zatrzymać, zainspirować i na nowo odkryć urok miejskiego rytmu życia.

– Współpraca z Anią Glik to dla nas więcej niż artystyczna kolaboracja – to kontynuacja opowieści o Westfield Mokotów jako przestrzeni spotkań mody, sztuki i ludzi. Od lat jesteśmy miejscem, gdzie można nie tylko kupić piękne rzeczy, ale doświadczyć ich sensu – w kontekście estetyki, jakości i emocji – mówi Izabela Wójcik, General Manager Westfield Mokotów.

oprac. red.