Centrum Serenada w Krakowie rozszerza ofertę modową. Do grona najemców obiektu dołączyła marka Triumph – jeden z czołowych światowych producentów bielizny. Otwarcie lokalu zaplanowano na początek II kw. br.
Marka Triumph, należąca do firmy Triumph International, jest od ponad 135 lat jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci oferujących bieliznę, odzież i akcesoria. Jest znana na całym świecie jako ekspert tworzący bieliznę najwyższej jakości: marka, która zna kobiece ciała jak nikt inny oraz jest synonimem idealnego dopasowania. Działa w 120 krajach, gdzie zyskała sobie wiernych klientów ceniących ją za dbałość o komfort użytkowania, jak i jakość oraz elegancki styl. W Centrum Serenada Triumph zajmie lokal o powierzchni ponad 70 mkw.
- Stale rozwijamy Centrum Serenada, wzbogacając je o znane i lubiane brandy, które są wyczekiwane przez naszych klientów. Dzięki nawiązaniu współpracy z siecią Triumph zapewnimy naszym gościom jeszcze większy wybór markowej bielizny i dodatków. To czwarty salon z tego segmentu, obok istniejących już w obiekcie lokali Esotiq, Intimissimi i Marilyn, a zarazem dowód naszego kompleksowego podejścia do tworzenia oferty zakupowej. Cieszę się, że Serenada umacnia swoją pozycję na lokalnym rynku handlowym, a coraz więcej marek dostrzega jej konkurencyjność i wybiera ją jako cel swojej ekspansji – mówi Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.
Marka Triumph ma otworzyć swój nowy salon w krakowskim Centrum Serenada w kwietniu br. Znajdzie się w nim szeroki wybór bielizny dla każdego typu kobiecej sylwetki, strojów kąpielowych oraz dodatków.
- Przykładamy staranną uwagę nie tylko do takich aspektów jak: różnorodność, wysoka jakość kolekcji, ale także do transparentności informacji na temat pochodzenia materiałów i procesu produkcji, czyli tzw. zrównoważonego rozwoju. Nasze produkty przygotowujemy z myślą o trwałości i odpowiedzialnej konsumpcji. Naszą misją jest celebrowanie indywidualności - poprzez oddane słuchanie i zrozumienie, na nowo definiujemy intymność. Od produktów, które tworzymy, do doświadczeń, które dajemy: wszystko, co robimy, jest indywidualne dla naszych konsumentów. Liczę, że dzięki obecności w Centrum Serenada dotrzemy do jeszcze większej liczby klientów, którzy cenią naszą markę i jej wartości – mówi Patrycja Florczyk, Retail Manager Triumph na Polskę i Czechy.
Centrum Serenada, z ponad 150 sklepami i lokalami usługowymi, wyróżnia się obecnością marek premium, butików modowych oraz bogatą ofertą gastronomiczną, tworząc jedno z najpopularniejszych miejsc zakupowych w regionie.
- Mieszkańcy Krakowa i okolic, którzy wybierają nasze centrum na miejsce zakupów, są coraz bardziej świadomi i chcą podejmować odpowiedzialne decyzje. Odpowiadamy na te potrzeby dbając o wysokie standardy oferty naszego centrum. W Serenadzie można znaleźć wiele marek z długą historią i doświadczeniem na rynku, które zyskały zaufanie klientów. Nasz nowy najemca – marka Triumph – również spełnia oczekiwania w tym zakresie. Jednocześnie cały czas jesteśmy w zgodzie z aktualnymi trendami. Sklepy z branży modowej należą do najpopularniejszych w naszym obiekcie i przyciągają coraz więcej klientów. Rozwijanie tego segmentu jest naturalną częścią naszej strategii – dodaje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.
Centrum Serenada zlokalizowane jest w północno-wschodniej części Krakowa. Na powierzchni 42 tys. mkw. funkcjonuje ponad 150 sklepów renomowanych sieci handlowych, punktów usługowych i restauracji. Silną stroną obiektu jest rozbudowana oferta modowa, obejmująca między innymi takie marki jak Zara, H&M, Reserved czy TK MAXX. Uzupełnieniem oferty jest Centrum Handlowe Krokus.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.