Menu główne
Handlowiec 03/2025
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 28 stycznia 2025
inf. prasowa

W ubiegłym roku Galerię Północną odwiedziło niemal 7,5 mln klientów. W obiekcie przeprowadzono ponad 80 wydarzeń, w tym wspierających lokalną społeczność oraz generujących obroty najemców. Nowe umowy najmu i przedłużenia kontraktów objęły powierzchnię prawie 17 tys. mkw.

Wśród nowych najemców, którzy pojawili się w 2024 r., warto wymienić międzynarodową sieć z upominkami i akcesoriami do wnętrz Nanu-Nana, Fonmix i Techno Case, którzy wzmocnili segment elektroniki, drogeryjną Starą Mydlarnię, Jysk z coraz szerszą ofertą dla domu oraz Tchibo. Z kolei Sephora, w ramach przedłużenia umowy, zdecydowała się na powiększenie salonu i wprowadzenie do Galerii Północnej najnowszego konceptu handlowego, a sieć Dealz postanowiła relokować swój sklep na większy metraż. Ważne przedłużenia umów obejmują  takie marki, jak: H&M, Zdrofit, RTV Euro AGD, Egurrola Dance Studio, New Yorker, Mango, Medicine, Kappahl, Douglas czy Hebe.

– Stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty – mówi Julita Kubalska, Head of Retail Leasing GTC SA. – Galeria Północna jest chętnie wybierana przez renomowanych najemców i odwiedzana przez coraz liczniejszych sąsiadów, a my na podstawie analiz preferencji i oczekiwań naszych klientów staramy się wzbogacać naszą ofertę tak, aby była atrakcyjna zarówno pod względem wyboru, jak i rynkowych trendów – dodaje.

W planowaniu wydarzeń zarządca Galerii Północnej koncentruje się przede wszystkim na koncepcjach inicjatyw lokalnych, kulturalnych i ekologicznych, a także projektach wspierających sprzedaż i obroty najemców.

Dużym zainteresowaniem cieszył się w ubiegłym roku cykl wakacyjny, obejmujący przedstawienia teatralne dla dzieci, kameralne koncerty czy zajęcia z jogi. Kalendarz letnich aktywności został pomyślany tak, aby każda grupa klientów znalazła w nim coś godnego zainteresowania i udziału.

Z projektów eventowych, przeprowadzonych w 2024 roku, warto wymienić także Black Maze 3, czyli atrakcję halloweenową, powiązaną ze światem kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy „Teksańska masakra piłą mechaniczną”.

Nie zabrakło również działań prosprzedażowych, proekologicznych i prozdrowotnych. Szczególnym zainteresowaniem odwiedzających Galerię Północną cieszyły się cyklicznie odbywające się tzw. wyprzedaże garażowe, organizowane w centrum już od trzech lat. Ponadto w okresie przedświątecznym przeprowadzono cykl animacji: spotkania ze św. Mikołajem, gra terenowa, parady i telefon do Mikołaja.

– Planując wydarzenia podążamy za kalendarzem handlowym i fluktuacją zakupową – podkreśla Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej. – Dodatkowo chcemy wspierać lokalną społeczność, odpowiadać na jej potrzeby, a także budować prospołeczne, zaangażowane postawy. Zasadniczym celem naszych działań pozostaje jednak generowanie obrotów u najemców – podsumowuje Marek Ciszewski.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.