Menu główne
Handlowiec 12/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 10 grudnia 2024

Galeria Klif w Gdyni w 2024 r. podpisała 9 nowych umów najmu o łącznej powierzchni 2600m2.

Ścisłe powiązanie leasingu, zarządzania nieruchomością i działań marketingowych przekłada się na mierzalne i wymierne rezultaty w Galerii Klif. Najważniejszy element układanki w zarządzaniu galerią handlową to dobrze opracowany plan i zaangażowanie wszystkich stron. W 2024 roku taka synergia przyniosła wymierne rezultaty – do Trójmiasta zawitały nowe marki, które wcześniej nie były tu obecne, a których rozpoznawalność, jakość i sukces dają nam podstawy do optymistycznego spojrzenia w przyszłość rozwoju galerii”– mówi Mariola Rogóż, dyrektorka Galerii Klif.

Galeria Klif ma przyjemność zaprezentować klientom z Gdyni i całego Trójmiasta nowe marki, takie jak Balagan, Elementy, Annette Görtz czy Jott. Każda z tych marek to historia, pasja i oferta skierowana do wymagających, świadomych klientów, których Klif ma w Gdyni już od lat. W gronie najemców znalazły się także znane marki obecne już na rynku trójmiejskim, jak By o la la, Pierre Cardin, CCC, Ochnik oraz Action, które wkrótce otworzy tu swój sklep. Łącznie Klif wzbogacił swoją ofertę o ponad 2600 m² nowej przestrzeni handlowej.

„Każdy nowy najemca otrzymuje dedykowany pakiet wsparcia marketingowego, który obejmuje standardowe działania promocyjne, ale też rozwiązania szyte na miarę. Naszym celem jest pełne wykorzystanie potencjału każdego otwarcia, tak aby nowy brand został zaprezentowany klientom w najlepszy możliwy sposób. To wspólna misja najemców, mojego zespołu oraz Beaty Górskiej., menadżerki ds. marketingu” – podkreśla Mariola Rogóż.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.