Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 25 listopada 2024
inf. prasowa

Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady. Monochromatyczna kolorystyka dodała obiektowi elegancji i pozwoliła na spójną ekspozycję logotypów najemców.

– Bogaty tenant-mix i centralna lokalizacja sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki to jedno z najważniejszych miejsc na handlowej mapie Wrocławia i dogodny punkt spotkań. Aby sprostać oczekiwaniom odwiedzających, stale wzmacniamy ofertę obiektu i rozwijamy ją w kompleksowy sposób. Przykładem jest szereg otwarć, w tym nowego salonu Rituals, C&A, Gorąco Polecam, Action i Maxi Zoo, a także debiutujących we Wrocławiu jubilera Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Nowe marki to jednak nie wszystko – samo centrum również się zmienia. Niedawno zaprezentowaliśmy naszą odmienioną elewację, którą okoliczni mieszkańcy doceniają za elegancję i nowoczesny design – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

Dla każdego coś dobrego

Poszukujący jakościowej biżuterii, a także zegarków i nowoczesnych smartwatchy dla dzieci i dorosłych od takich marek jak Garmin, Polar czy G-SHOCK docenią pierwszy we Wrocławiu punkt Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Natomiast fanów kosmetyków premium z pewnością zachwyci przestronne, wyjątkowe wnętrze Rituals, w którym znajdą asortyment dla domu i ciała, w tym produkty z nowej serii The Alchemy Collection.

Nowością w centrum jest kawiarnio-piekarnia Gorąco Polecam, która oferuje słodkie i słone wypieki, pieczywo, kawę i herbatę, jak również gotowe posiłki, które można kupić na wynos.

Wśród nowych najemców obiektu znalazł się Action, najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy. Holenderska sieć oferuje klientom ponad 6 000 produktów m.in. codziennego użytku, dekoracyjnych i DYI. Odwiedzający centrum od drugiej połowy listopada będą mogli także skorzystać z oferty sklepu zoologicznego Maxi Zoo, gdzie znajdą szeroki asortyment karm i akcesoriów przeznaczonych dla psów, kotów, gryzoni, ptaków oraz do akwarystyki i terrarystyki.

W nowym salonie C&A klienci korzystają z rozszerzonej oferty odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Natomiast ci, którzy podążają za modowymi trendami docenią nowy sklep Femestage oraz asortyment marek Monnari i BIG STAR, które przedłużyły współpracę z obiektem, relokując swoje punkty.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.