14 listopada na powierzchni przekraczającej 187 m2 został otwarty salon Rituals Cosmetics. To nie było jednak ostatnie otwarcie w Focus Park w Rybniku w tym miesiącu – ofertę centrum handlowego wzmocniła marka 4F Junior.
4F Junior jest marką obecną na rynku od 2017 roku i działa w segmencie ubrań, akcesoriów i sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży. Jej właścicielem jest spółka OTCF prowadząca sieć ponad 350 sklepów detalicznych 4F w Polsce i ponad 40 za granicą. Marka jest również obecna w ponad 900 sklepach multibrandowych na całym świecie – łącznie prowadzi sprzedaż w 42 krajach świata.
– Marka 4F postanowiła otworzyć sekcję z produktami dla dzieci i młodzieży w lokalu o powierzchni prawie 200 m2. Znakiem rozpoznawczym jej produktów jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa – wyjaśnia Sonia Kostecka, dyrektorka Focus Park w Rybniku.
Jakość 4F doceniają zarówno amatorzy jak i profesjonalni sportowcy – marka współpracuje z drużynami piłkarskiej Ekstraklasy, ubiera też koszykarzy, siatkarzy, narciarzy i biathlonistów. Dość powiedzieć, że aż sześć Komitetów Olimpijskich zdecydowało się na współpracę z 4F podczas ostatnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.
– W naszym centrum handlowym funkcjonuje już sklep 4F. Wydzielenie nowej przestrzeni na produkty przeznaczone wyłącznie dla dzieci i młodzieży przyniosło efekt w postaci większego i różnorodnego asortymentu produktów w tym segmencie – mówi Olga Rutowicz, marketing managerka Focus Park.
To już kolejne w ciągu ostatnich kilku miesięcy odświeżenie oferty w galerii Focus Park i nie ostatnie. Podpisana została umowa z największą w Polsce siecią sklepów spożywczych typu convenience czyli Żabką. W styczniu 2025 roku otworzy ona swój sklep na drugim poziomie Focus Park w lokalu o powierzchni 70 m2.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.