Wrocławskie centrum handlowe ponownie znalazło się wśród najlepszych tego typu obiektów w Polsce. Jury XV konkursu PRCH Retail Awards po raz drugi z rzędu nagrodziło Wroclavię złotem w kategorii „Obiekt Handlowy Roku – Best Performance”, a także przyznało centrom handlowym Unibail-Rodamco-Westfield (do których należy Wroclavia) trzeci rok z rzędu statuetkę w kategorii „Osiągnięcia ESG roku”.
Organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych konkurs to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w kraju. Kierowany jest do obiektów i sieci handlowych oraz firm oferujących produkty i usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Promuje wyróżniające się praktyki, innowacyjne rozwiązania i projekty kreujące trendy. W tegorocznej edycji konkursu do nagród nominowanych zostało łącznie 113 projektów w 22 kategoriach.
– Przyznane wyróżnienia to dla nas powód do dumy i satysfakcji, że nasze konsekwentne działania znajdują uznanie w oczach branżowych autorytetów. Od początku istnienia Wroclavii chcemy wyznaczać trendy i wdrażać dobre praktyki, zwłaszcza te związane ze zrównoważonym rozwojem. To temat niezwykle istotny i jeden z fundamentów strategii całej grupy Unibail-Rodamco-Westfield, do której należy Wroclavia. Jestem przekonana, że dalsza realizacja przyjętych założeń, pozwoli Wroclavii nie tylko skutecznie i efektywnie funkcjonować jako obiekt handlowo-usługowy, ale przede wszystkim rozwijać się oraz umacniać swoją silną pozycję na lokalnym rynku, oferując mieszkańcom naszego miasta wartość dodaną w ich codziennym życiu – podkreśla Małgorzata Woźniak.
Wspomniana nagroda to nie jedyne wyróżnienie, które na tegorocznej gali PRCH Retail Awards otrzymała Wroclavia. Centrom handlowym Unibail-Rodamco-Westfield już trzeci rok z rzędu przyznano również złotą statuetkę w kategorii „Osiągnięcia ESG roku”.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.