Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 30 października 2024
inf. prasowa

Już wkrótce na drugim piętrze w Złotych Tarasach zostanie uruchomiony nowy flagowy salon Nike. Marka, która była już obecna w centrum handlowym, zdecydowała się na powiększenie dotychczasowego sklepu i otwarcie go w odświeżonej odsłonie. Ponadto, w ostatnim czasie do grona najemców Złotych Tarasów dołączył The North Face. To jednak nie koniec sportowych nowości w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie.

Flagowy salon Nike będzie docelowo powiększony o dwa sąsiadujące z nim lokale i łącznie zajmie powierzchnię ponad 1400 mkw. Dodatkowo, na początku października został otwarty nowy sklep The North Face, a sklep Snipes z ofertą streetwear relokował się na nową, większą powierzchnię. Co więcej, do grona najemców dołączy też marka JD Sports oferująca odzież, obuwie i akcesoria najpopularniejszych sportowych brandów. JD Sports pojawi się w lokalizacji zajmowanej dotychczas przez sklep Sizeer na drugim piętrze, który z kolei otworzył się już ponownie w nowym miejscu.

- Obserwujemy ciągle zainteresowanie nowych marek Złotymi Tarasami. Ponadto, obecni najemcy galerii wraz z rozwojem marek i osiąganymi wynikami decydują się na powiększenie dotychczasowych sklepów. Aktualne zmiany w tenant mix na 2 piętrze obiektu, pozwoliły na wprowadzenie nowych konceptów oraz przearanżowanie dotychczasowego układu lokali, a co za tym idzie, zapewnienie jeszcze bardziej atrakcyjnej oferty dla klientów - komentuje Izabela Ługowska, Leasing Manager odpowiadająca za rekomercjalizację obiektu z ramienia Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.

Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 180 sklepów, w tym między innymi Van Graaf, Zara, Reserved, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. Centrum handlowe oferuje również rozbudowaną ofertę gastronomiczną. Wśród dostępnych restauracji, poza lokalami znanych sieci, znajdują się m.in. Hard Rock Cafe, Pasibus, Cava, Hana Sushi oraz Kuchnie Marche, co czyni centrum miejscem idealnym na kulinarne odkrycia i spotkania towarzyskie. Centrum zlokalizowane w samym sercu Warszawy jest punktem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.

źródło: Cushman & Wakefield
oprac.: red.