Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 13 września 2024
inf. prasowa

W należącej do EPP Galerii Echo już niedługo swoje salony otworzy pięć nowych marek. Największe centrum handlowe w regionie wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów o flagowy HalfPrice o powierzchni niemal 3 200 mkw. Do grona najemców obiektu dołączą także sportowe brandy: Salewa, The North Face i Under Armour, debiutujące w Kielcach. Oprócz nich, pierwszy salon w mieście otworzy tu marka DlaSpania. Ponadto klienci będą mogli skorzystać z asortymentu powiększonego, dwupiętrowego salonu Reserved. Natomiast marka Eurofirany podpisała nową umowę, przedłużając współpracę z kieleckim centrum. Zmiany obejmą niemal 6 400 mkw. powierzchni.

– Dążymy do tego, aby Galeria Echo stale wyróżniała się kompleksową i atrakcyjną ofertą modową dla osób o różnych preferencjach. Stawiamy przy tym na cenione marki. Już niedługo do najemców obiektu dołączy HalfPrice, a odwiedzających przywitają pierwsze w mieście sklepy firmowe The North Face, Salewa, Under Armour i DlaSpania. Dzięki statusowi wiodącego centrum handlowego w regionie oraz bazie lojalnych klientów z powodzeniem przyciągamy brandy debiutujące na kieleckim rynku. Nasze działania leasingowe oraz sposób zarządzania doceniają również dotychczasowi najemcy. Przykładem są Reserved i Eurofirany, które będą się dalej rozwijać z nami w salonach dopasowanych do ich potrzeb – podkreśla Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Światowe marki w atrakcyjnych cenach

HalfPrice, koncept off-price należący do Grupy CCC, zapewnia klientom szeroką ofertę znanych marek z całego świata w atrakcyjnych cenach. W nowym salonie odwiedzający Galerię Echo znajdą produkty w takich kategoriach jak: odzież, akcesoria, obuwie, dodatki do domu czy zabawki. Ponadto oferta sklepu obejmuje produkty z różnych segmentów cenowych, od marek sieciowych po luksusowe. Cały asortyment pochodzi bezpośrednio od brandów, ich partnerów lub oficjalnych dystrybutorów, co gwarantuje oryginalność produktów. Sklep HalfPrice zajmie niemal 3 200 mkw. na poziomie 0 centrum handlowego.

Miejska elegancja

Reserved to odpowiedź Grupy LPP na potrzeby klientów, którzy poszukują wielkomiejskiego szyku w ponadczasowym wydaniu. Kolekcje tej polskiej marki modowej o międzynarodowym zasięgu są interpretacją wiodących światowych trendów. W powiększonym, dwupiętrowym salonie odwiedzający będą mogli skorzystać ze zróżnicowanej oferty odzieży, obuwia, akcesoriów i skompletują stylizacje dla kobiet, mężczyzn, jak również dzieci. Sklep o powierzchni niemal 2 200 mkw. zlokalizowany będzie na poziomach 0 i +1 obiektu.

Moda dla aktywnych i nie tylko

Zmiany w obiekcie zadowolą także amatorów sportu, którzy już jesienią będą mogli zakupić artykuły od The North Face. Ta amerykańska firma oferuje odzież, obuwie i akcesoria dla fanów aktywności na świeżym powietrzu, od marszu, przez biegi, aż po wspinaczkę wysokogórską. Nowy salon marki docenianej przez sportowców i fanów streetwear o powierzchni ponad 160 mkw. znajdzie się na poziomie -1.

Ofertę Galerii Echo w tym segmencie uzupełni także Salewa, renomowany producent odzieży, obuwia i sprzętu górskiego, który od niemal dziewięciu dekad tworzy ubrania dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Klienci znajdą tu sprzęt do speed hikingu, trekkingu, wspinaczki alpejskiej, narciarstwa skitouringowego i kolarstwa, zaprojektowany z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie w najtrudniejszych warunkach. Sklep o powierzchni ponad 110 mkw. będzie mieścił się na poziomie -1.

Do grona najemców kieleckiego centrum dołączy również marka Under Armour, oferująca technicznie zaawansowaną odzież sportową i obuwie dla profesjonalistów oraz aktywnych fanów sportu. W jej salonach można znaleźć produkty zaprojektowane z myślą o różnych dyscyplinach, jak np. golf, koszykówka czy tenis, które zapewnią sportowcom komfort podczas treningu. Salon Under Armour o powierzchni ponad 360 mkw. jest ulokowany na poziomie +1.

Niepowtarzalne aranżacje dla domu

Eurofirany to polska marka wnętrzarska, dysponująca szerokim asortymentem wysokiej jakości tkanin do dekoracji okien, w tym firan, zasłon i rolet rzymskich. Oferuje również produkty do wystroju wnętrz takie jak narzuty, pościele, koce i ręczniki oraz różnorodne dodatki wyposażenia domu, np. ceramikę. Ponadto w nowym salonie marki o powierzchni ponad 100 mkw. na poziomie +1 można skorzystać z kompleksowej usługi aranżacji okien wykonywanej przez wykwalifikowanych dekoratorów, którzy wspierają klientów na każdym etapie realizacji, od stworzenia projektu dekoracji okiennej, aż po jej montaż.

Wszystko dla dobrego snu

Marka DlaSpania odpowiada na potrzeby osób dbających o zdrowy styl życia, które cenią sobie wysokiej jakości sen. W nowym salonie klienci zapoznają się z ofertą łóżek i materacy oraz zakupią kołdry, poduszki czy akcesoria do sypialni, m.in. poszewki czy ochraniacze na materace. Na odwiedzających czekają wykwalifikowani doradcy, którzy pomogą dopasować wyposażenie sypialni do indywidualnych potrzeb klientów. Firma oferuje także usługi serwisowe związane z dostawą i montażem oraz obsługę posprzedażową. Nowy salon o powierzchni 270 mkw. będzie można znaleźć na poziomie -1.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.