Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 17 września 2024
inf. prasowa

Warszawska Galeria Młociny nie zwalnia tempa i rozwija swoją ofertę handlowo-rozrywkową. W należącym do EPP i Echo Investment obiekcie od początku roku podpisano umowy z nowymi najemcami, którzy zajmą łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3200 mkw. Dodatkowo na przedłużenie współpracy zdecydowało się aż 28 marek, a kontrakty te obejmują ok. 9000 mkw. Metraż wynajęty nowym i obecnym w obiekcie najemcom stanowi 15% GLA centrum.

Różnorodna oferta pod jednym dachem

Segment modowo-obuwniczy rozszerzony został o Intimissimi Uomo, Garderobę Idealną, a także koncept Wojan Team, skierowany do fanów popularnego gamera. W obiekcie niedługo otworzy się Rituals – marka z luksusowymi produktami do pielęgnacji ciała i do domu. Wśród pozostałych najemców znalazł się salon z prezentami i rozmaitymi gadżetami Nanu-Nana, ofertę wzmocni również marka Action oraz sklep z personalizowanymi upominkami Dreams&Gifts. Do grona najemców gastronomicznych dołączyli Crepe & Co, a niedługo w obiekcie otworzą się restauracje Sakura – Ramen & Sushi oraz Greek House.

– Galeria Młociny to dynamiczny ekosystem. Nieustannie prezentujemy w nim nowe koncepty i popularne marki, aby nasi klienci mogli korzystać z szerokiej gamy produktów i usług dostępnych w jednym miejscu. Nowe umowy oraz liczne przedłużenia kontraktów dowodzą, że nasze działania przynoszą zamierzone efekty, co wpływa zarówno na lojalność odwiedzających Galerię Młociny, jak i na zaufanie ze strony najemców – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

Wśród marek, które zostają w obiekcie na dłużej można wymienić m.in. Deichmann, Primark, Ryłko, Recman, Wojas, Newbie czy SWISS. Część najemców, jak np. CCC, DUKA czy home&you dodatkowo relokowało swoje salony, by lepiej dopasować zajmowaną przestrzeń do potrzeb swoich klientów, a Gagliardi z ofertą premium mody męskiej powiększy swój sklep niemal dwukrotnie.

Rozrywka dla wszystkich pokoleń

Galeria Młociny to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od wieku. Pomoże w tym przygotowana przez bielańskie centrum Mapa Atrakcji z informacjami o najważniejszych miejscach, w których można dobrze spędzić czas w przerwie między zakupami. Aktualna oferta rozrywkowa Galerii Młociny to nie tylko dwie spiralne zjeżdżalnie, ale także multitrampoliny, stoły do ping-ponga, profesjonalne boisko do koszykówki 3x3, joga na tarasie, kids play’e czy strefy z symulatorami gier. Dodatkowo, przestrzeń edukacyjno-kulturalna Storyteka zaprasza na spotkania autorskie i liczne wydarzenia kulturalne, a znacznie powiększona przestrzeń MK Bowling, to raj dla miłośników kręgli, bilarda czy automatów zręcznościowych.

– W strategii rozwoju Galerii Młociny koncentrujemy się na ofercie skierowanej do rodzin z dziećmi. Dlatego oprócz podstawowej propozycji handlowej, rozwijamy również segment rozrywkowy. To właśnie u nas znajduje się najnowocześniejsze Multikino w mieście, teatr WAM oraz centrum rozrywki MK Bowling. Efekty naszych działań, również tych niecodziennych, są zauważane i doceniane. Od tego roku klienci mogą korzystać z dwóch, dostępnych w obiekcie, zjeżdżalni oraz placu zabaw. Przeprowadzone wśród nich badanie GfK z maja tego roku wykazało, że połowa odwiedzających Galerię Młociny z dziećmi, którzy skorzystali ze zjeżdżalni, zaczęła częściej przychodzić do naszego centrum – dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.