Kiedy centrum handlowe buduje swój tenant-mix z sukcesem? Wtedy, gdy przyciąga nowe, atrakcyjne i dopełniające ofertę marki, zatrzymuje je na dłużej i stwarza warunki do rozwoju biznesu. W Galerii Katowickiej portfolio najemców stale się umacnia i ewoluuje – od rozbudowanego do dwóch pięter salonu Reserved, po zapowiadane na październik tego roku otwarcie pierwszego na Śląsku sklepu LEGO.
Nowe otwarcia, relokacje, remonty – w centrach handlowych na mapie dostępnych sklepów i usług wciąż coś się dzieje. Marki chcą nadążać za zmieniającymi się modami i oczekiwaniami konsumentów, a centra handlowe wspierają je w zapewnianiu klientom pozytywnych doświadczeń. „Tu powstaje nowy sklep”, „Zmieniamy się dla Was”, „Wkrótce otwarcie” – to komunikaty, które dla centrum handlowego oznaczają rozwój, a jego klientom obiecują nowe przeżycia.
Dbałość o wyjątkowość customer experience to jeden z elementów, w oparciu o który swoją pozycję na konkurencyjnym rynku buduje Galeria Katowicka. Ten rok to kolejne wzmocnienia w portfolio jej najemców, są w nim i obiecujące debiuty, i przedłużane umowy, które pokazują, że marki wiążą się z tym obiektem na dłużej. Nie brakuje również ekspansji – powiększania lokali i poszerzania asortymentu.
– Zaufanie najemców, tych, którzy dopiero rozpoczynają działalność u nas, i tych, którzy decydują się ją kontynuować, jest dla nas bardzo satysfakcjonujące. Marki dostrzegają nasz potencjał, doceniają możliwość szerokiego dotarcia z ofertą, jest im po drodze z naszą strategią rozwoju, w której nie zapominamy o ekologii, kulturze, mieście i jego mieszkańcach. Stale otwieramy się na nowe, wzbogacamy nie tylko ofertę handlową, ale też gastronomiczną i rozrywkową. Chcemy wygrywać na lokalnym rynku jakością przestrzeni i atrakcyjnymi propozycjami spędzenia czasu wolnego – mówi Stefania Kempa, Tenants Relationship Manager w Galerii Katowickiej
Nowi na pokładzie
Portfolio najemców Galerii Katowickiej powiększyło się w tym roku już o sześć nowych brandów: eobuwie.pl/Modivo, Lindt, Gorąco Polecam, Kamalion i Teletorium. 10 października dołączy do nich LEGO. Kultowa duńska marka na lokalizację swojego pierwszego flagowego salonu na Śląsku wybrała właśnie Katowicką.
– Wybór Galerii Katowickiej jako miejsca kolejnego salonu nie był dla nas przypadkowy. To jedno z najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w regionie, położone w sercu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, które każdego dnia przyciąga wielu klientów, co sprawia, że jest atrakcyjne dla marek. LEGO cieszy się ogromną popularnością w Polsce, a otwarcie nowego salonu w Katowicach umożliwi nam dalsze wzmocnienie pozycji marki – mówi Maciej Seliński, General Manager & VP na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO.
Salon LEGO będzie kolejnym miejscem w Katowickiej, które dostarczy klientom ekscytujących wrażeń, nie tylko tych zakupowych. Zaprosi do odkrywania, tworzenia, bawienia się klockami pod okiem ekspertów, zaoferuje też wiele interaktywnych atrakcji, jak ścianka Pink a Brick czy wieża do budowania minifigurek. Będzie także organizował bezpłatne wyzwania konstrukcyjne, warsztaty kreatywne czy sezonowe spotkania „Zbuduj i Zabierz”. Klienci znajdą tu bardzo szeroki asortyment produktów marki, obejmujący ekskluzywne zestawy, tj.np.: Władca Pierścienia: Barad-dûr, Zamek Rycerzy Herbu Lew i wieża Eiffla. Miłośnicy LEGO będą mogli również zbierać punkty w ramach programu lojalnościowego LEGO Insiders i zamieniać je na rabaty czy inne oferty dla członków programu.
– Filozofia funkcjonowania salonów LEGO jest nam bardzo bliska, to dbanie o customer experience na wielu poziomach. Wrażeń dostarczy już sama aranżacja salonu, w której m.in. przewidziano nawiązujący do Katowic mural. Obcowanie z produktami marki będzie w katowickim sklepie przygodą i przyjemnością, wokół klocków będzie się działo dużo angażujących i dostarczających emocji aktywności. Dobrze się to komponuje z naszym dążeniem do bycia tzw. trzecim miejscem, czyli przestrzenią spędzania czasu wolnego. Takie koncepty chcemy rozwijać w Katowickiej – dodaje Stefania Kempa.
Remonty, relokacje i powroty
W Galerii Katowickiej daje się także zauważyć trend powiększania powierzchni handlowych – rozwijające się marki chcą oferować i lepiej eksponować szerszą gamę produktów, uzupełniają np. dotychczasową ofertę modową dla kobiet o modę dla mężczyzn i dzieci, produkty dla domu, a nawet dla zwierząt czy zwiększają zakres dostępnych usług.
Przykładem takiego podejścia jest marka LPP, która konsekwentnie rozbudowuje swoje salony w Katowickiej. W tym roku znacznie powiększyła sklep Reserved, który działa teraz na dwóch piętrach. Swoją powierzchnię i aranżację zmieniła także Pandora, wprowadzając w nowym salonie strefę grawerowania biżuterii. Dodatkowe metry kwadratowe pozwoliły na lepszą ekspozycję asortymentu i większy komfort zakupów także w przypadku sklepów Kuchnie Świata czy Five o’clock.
Remonty bądź relokacje w Katowickiej tylko w tym roku objęły również salony marek: BNP Paribas, Burger King, Claire’s, Diverse, Jean Louis David, Inglot, Intimissimi, Pizza Hut, T-Mobile, Triumph oraz stoisko Body Piercing. Po latach do Galerii wróciły też marki Subway oraz The North Face.
Kolejny katowicki Super Screen
Tegoroczną nowością w Katowickiej jest także wielkoformatowy ledowy ekran, zamontowany nad głównym wejściem do obiektu. Powstał we współpracy z firmą Screen Network. Ekran na fasadzie Katowickiej ma 153 m2 i każdego dnia generuje ponad 90 000 kontaktów. Umożliwia realizację interaktywnych kampanii – reklamy wyświetlane na ekranie, również w formie animacji 3D, mogą zmieniać się w zależności od rozpoznawanych obiektów, pory dnia czy pogody. Ten nowoczesny nośnik to nie tylko medium reklamowe, jest również narzędziem komunikacji o akcjach Katowickiej czy o sprawach ważnych dla lokalnej społeczności. Jego informacyjny potencjał wykorzystał już np. klub piłkarski GKS Katowice, który wyświetlanym nad wejściem do Katowickiej filmikiem poinformował o transferze do drużyny Bartosza Nowaka z Rakowa Częstochowa.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.