Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 23 sierpnia 2024
inf. prasowa

Westfield Arkadia rozwija i wzmacnia relacje z klientami, budując swoją markę między innymi poprzez organizację wyjątkowych i angażujących wydarzeń. 13. i 14. września przestrzeń przed centrum handlowym stanie się miejscem pełnym festiwalowych emocji. Westfield Arkadia, wspólnie z klientami, będzie świętować zakończenie lata pod hasłem „Let’s celebrate!”. Podczas dwóch dni koncertów wystąpią aż 4 gwiazdy – Sylwia Grzeszczak, Wersow, zespół EMO i laureat tegorocznego Bursztynowego Słowika, Oskar Cyms.

Westfield Arkadia to jedyne centrum handlowe w Warszawie, które może pochwalić się rozległą, zieloną powierzchnią przed obiektem, idealnie przystosowaną do organizacji większych wydarzeń plenerowych. Ta przestrzeń wyróżnia centrum na tle konkurencji, jednocześnie umożliwiając realizację różnorodnych eventów, które przyciągają szeroką publiczność.
- Rocznie w Westfield Arkadia organizowanych jest średnio 10 dużych wydarzeń (między innymi Westfield Good Festival, Westfield Days, atrakcje w ramach Westfield Summer Festival czy spektakularne eventy marketingowe marek), co oznacza, że niemalże codziennie klienci mogą spodziewać się nowej, ekscytującej aktywności na terenie centrum. Każda z tych aktywacji jest tak zaplanowana, by dać odwiedzającym możliwość spędzania wartościowego czasu, dostarczyć niezapomnianych wrażeń i budować relacje z klientami . To sprawia, że Westfield Arkadia staje się marką samą w sobie, prawdziwym love brand, który wykracza daleko poza ramy centrum handlowego – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Przykładem takiego podejścia jest też nadchodzący wrześniowy event – 2 dni pełne muzyki, podczas których na scenie plenerowej wystąpią znani artyści, tacy jak Sylwia Grzeszczak, zespół EMO, Wersow oraz laureat tegorocznego Bursztynowego Słowika Oskar Cyms. Organizacja koncertów jest także okazją do świętowania zakończenia lata oraz Westfield Summer Festival, podczas którego klienci centrum mogli bezpłatnie uczestniczyć m.in. w silent disco, koncertach na żywo, przedstawieniach teatralnych i seansach kina na leżakach, a także zajęciach pilatesu i jogi na trawie czy spacerach po Śródmieściu i Żoliborzu z PoWarszawsku.
Westfield Arkadia kontynuuje trend tworzenia unikalnych doświadczeń dla klientów, umacniając tym samym swoją pozycję na rynku, a także tworząc zupełnie nową, unikalną przestrzeń na handlowej mapie Polski. Tego typu działania i inwestycje to nie tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów, ale również na budowanie trwałych relacji z obecnymi, a także rozwój centrum jako brandu i banchmarku dla innych handlowych obiektów. Jest to niezwykle ważne w dynamicznie zmieniającym się środowisku handlu detalicznego i dużej konkurencji ze strony rynku e-commerce.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.