Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 27 czerwca 2024
inf. prasowa

Zarządzana przez EPP Galeria Solna rozwija współpracę z najemcą z sektora mody. Ofertę inowrocławskiego centrum handlowego wzmocnił powiększony Sinsay, jedna z najprężniej rozwijających się marek Grupy LPP. W jej asortymencie, oprócz odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci, klienci znajdą również nowoczesne akcesoria do domu. Nowy salon zajmuje przestrzeń o powierzchni ponad 600 mkw.

– W Galerii Solnej dbamy o to, aby nasza oferta była różnorodna i atrakcyjna dla różnych grup odwiedzających. Powiększamy powierzchnię sklepów najemców, którzy niezmiennie cieszą się popularnością, aby zapewnić klientom jeszcze lepsze doznania zakupowe. Rozbudowany asortyment Sinsay pozwoli im tworzyć najmodniejsze stylizacje w przystępnych cenach. Otwarcie nowego lokalu zbiega się w czasie z zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem sezonu urlopowego, co pozwoli całym rodzinom przygotować garderobę na wspólne wakacyjne wyjazdy – mówi Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Marka Sinsay odpowiada na potrzeby swoich klientów, oferując im najnowsze trendy w atrakcyjnych cenach. W nowym salonie w Galerii Solnej oprócz starannie zaprojektowanych ubrań i dodatków dla kobiet i mężczyzn, klienci znajdą również dział z asortymentem dla dzieci. Różnorodność kolekcji umożliwia swobodne tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Ofertę Sinsay uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

oprac.: red.