Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 13 kwietnia 2011
Dorota Weka Cisowianka i Grzegorz Gruca PAH fot. Podlewski

Akcja „Woda dla Sudanu" prowadzona przez Cisowiankę i Polską Akcję Humanitarną zwyciężyła w konkursie JOY TRENDY 2011 w kategorii STYL ŻYCIA. Jury przyznało nagrodę po wcześniejszym plebiscycie przeprowadzonym wśród czytelniczek popularnego magazynu „Joy". Nagrodę przyznano "za budowanie studni dla tysięcy osób, które nie mają dostępu do wody." To kolejna już nagroda przyznana akcji, którą w ubiegłym roku wyróżniono tytułem Kampanii Społecznej Roku przyznawanym przez Fundację Komunikacji Społecznej.

Nagroda Joy Trendy to kolejny dowód na to, że pomaganie, także mieszkańcom odległych rejonów świata, wpisało się już w nasz styl życia. Nagroda w konkursie Joy Trendy jest potwierdzeniem, że problem braku wody nie jest nam obojętny i coraz więcej myślimy o tym, jak cenna w naszym życiu jest woda. Czytelniczki i Jury docenili realne efekty akcji - dzięki wszystkim, którzy sięgnęli po małą butelkę Cisowianki, w całości dedykowaną budowie studni, dostęp do wody otrzymało już pięć tysięcy mieszkańców Sudanu. W tym roku powstaną kolejne studnie w Sudanie i w innych regionach Afryki. Cisowianka 0,33 jest w całości dedykowana budowie studni, a jedna mała butelka to aż 5 litrów wody dla Sudanu.