Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 19 czerwca 2024
inf. prasowa

Skechers popularność w Polsce zyskał dzięki wysokiej jakości oraz wygodzie oferowanych produktów, głównie obuwia. Wśród fanów marki są klienci o różnych potrzebach i stylach życia. Sieć sukcesywnie rozszerza swoją obecność na polskim rynku, otwierając nowe placówki w kluczowych lokalizacjach handlowych. Tym razem marka postawiła na Manufakturę w Łodzi.

The Comfort Technology Company®. Skechers od ponad 30 lat pomaga kobietom, mężczyznom i dzieciom wyglądać i czuć się dobrze. Innowacyjna w produktach lifestyle i performance, trzecia na świecie pod względem wielkości sportowa marka obuwnicza, jest propozycją dla osób w każdym wieku oraz na każdą okazję. Przystępne, jakościowe wzory i modele są zarówno stylowe, jak i komfortowe.  Firma oferuje produkty do pracy, a także na weekend, zaś w kategorii Performance sportowcy odnajdą dla siebie produkty do biegania, chodzenia, golfa, koszykówki, football i wiele więcej.

Przestronny lokal na 1. piętrze o wielkości 150 m2 przygotowano w nowoczesnym stylu, z dominującą kolorystyką szarości i granatu. Nie brakuje również drewnianych elementów, lightboxów i witryn, które w przyjemny dla oka sposób prezentują asortyment i pomagają w wyborze produktów. Można też rozsiąść się na wygodnych pufach i złapać oddech przed dalszymi zakupami.

– Myśląc o lokalizacji naszego sklepu na terenie Łodzi, od razu wzięliśmy pod uwagę Manufakturę. To bez wątpienia jeden z najlepszych kompleksów wielofunkcyjnych w Polsce. W dodatku z bogatą historią. Goście chętnie spędzają tutaj czas, nie tylko na zakupach, ale również spotykając się z rodziną czy znajomymi – mówi Katarzyna Pezdan, Skechers.

– Skechers oferuje produkty dla osób w każdym wieku oraz na każdą okazję. To podejście doskonale wpisuje się też w założenia tenant mixu Manufaktury, który jest przygotowywany z myślą o szerokim gronie odbiorców. Zależy nam, by nasi goście czuli, że są dla nas ważni, niezależnie od tego, jaki styl ubierania się czy kuchnie preferują. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowa marka na mapie Manufaktury zostanie dobrze przyjęta przez naszych gości – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.


źródło: inf. prasowa
oprac.: red.