Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 10 czerwca 2024
inf. prasowa

Już 12 czerwca Centrum Handlowe Avenida Poznań powita nowy salon, jakim jest Rituals Cosmetics! To czterdziesta ósma lokalizacja tej marki w Polsce. W każdym sklepie Rituals na świecie, znajdziemy charakterystyczne drzewo Sakury, czyli japońskiej wiśni, oraz water island - piękną kamienną umywalkę, gdzie wyszkolony personel przeprowadza 3-etapowy masaż dłoni z użyciem kultowych kosmetyków Rituals. Na klientów odwiedzających salon w dzień otwarcia czeka wiele atrakcji, a pierwsze 50 osób otrzyma ekskluzywne "goodie bags".

Avenida Poznań ciągle poszerza portfolio swoich najemców, oferując klientom szeroki wybór wielu marek w jednym miejscu, salon Rituals Cosmetics jest kolejnym sklepem, który w tym roku pojawił się w Avenidzie Poznań. Marka oferuje klientom kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji oraz produkty z gamy home wear, a każdy z produktów jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga przenieść się w świat niesamowitych doznań pełnych zapachów. Prócz tego w asortymencie znajdziemy szeroki wybór perfumowanych świec i odświeżaczy powietrza, w formie pachnących patyczków.

- Nieustannie słuchamy opinii naszych klientów, co pozwala nam ciągle się rozwijać i poszerzać listę najemców. Otwarcie salonu Rituals Cosmetics jest odpowiedzią na oczekiwania tych, którzy poszukują luksusowych, a jednocześnie zrównoważonych produktów do pielęgnacji ciała i domu – mówi Katarzyna Korpak Dyrektor Avenidy Poznań.

W dniu otwarcia, prócz powitalnych zestawów, w których można znaleźć miniatury flagowych produktów, na odwiedzających czeka również szereg niespodzianek m.in promocje i prezenty dostępne w salonie. Avenida Poznań to tętniące życiem miejsce, które ciągle wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy od dziś będą mogli poznać filozofię marki i oddać się relaksowi w zaciszu własnego domu.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.