Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 11 czerwca 2024
inf. prasowa

W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinął swoją ofertę handlową. Do grona najemców dołączyło 5 marek, w tym RTV Euro AGD, Chickys’ by Mango Mama, Żabka, Tortownia na Bema oraz LaVantil, zajmując ponad 930 mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami z sektora modowo-obuwniczego, w tym z New Yorker, Sinsay, Wojas oraz Diverse. Umowy te obejmują ponad 2670 mkw.

– Pasaż Grunwaldzki to jedna z wiodących destynacji na zakupowej mapie Wrocławia. Stawiamy na różnorodność i jakość oferty, nawiązując współprace z cenionymi, renomowanymi najemcami. Zdajemy sobie sprawę, że proces zakupowy zaczyna się zdecydowanie wcześniej niż podczas wizyty w centrum handlowym. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmienioną, charakterystyczną strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej, żeby klienci mogli odkryć Pasaż Grunwaldzki na nowo. Po wynikach odwiedzalności widzimy, że te działania przynoszą zamierzone efekty – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

 

Kompleksowa oferta w wielu kategoriach

Ofertę Pasażu Grunwaldzkiego w ostatnim czasie uzupełniły RTV Euro AGD, jedna z wiodących marek elektroniki osobistej i domowej na polskim rynku oraz Chickys’ by Mango Mama nowa propozycja na gastronomicznej mapie Wrocławia, która zainteresuje wszystkich fanów smaków Azji. Ponadto dzięki relokacji na niemal dwukrotnie większą przestrzeń, salon New Yorker w Pasażu Grunwaldzkim jest teraz jednym z najlepiej wyposażonych sklepów marki w mieście. Już niedługo klienci wrocławskiego centrum będą mogli odwiedzić również powiększony Sinsay, gdzie znajdą kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz asortyment wyposażenia domu. Propozycję modową obiektu uzupełni LaVantil, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską oraz męską. Ponadto swój sklep otworzy Żabka, lider segmentu modern convenience i Tortownia na Bema ze słodkimi wypiekami od ręki i na zamówienie.

Różowy wyróżnik

By zainteresować obecnych i potencjalnych klientów Pasaż Grunwaldzki w ostatnich miesiącach równolegle ze zmianami w ofercie przeszedł także modernizację w nieinwazyjnej formie. W centralnej strefie obiektu stanęła wielkoformatowa rzeźba różowego goryla, który odgrywa ważną rolę w komunikacji centrum handlowego i stanowi rynkowy wyróżnik. Motyw goryla pojawia się m.in. w identyfikacji wizualnej, komunikacji centrum czy w aplikacji mobilnej, tworząc spójny przekaz.

źródło: inf. prasowa
oprac.: red.