W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinął swoją ofertę handlową. Do grona najemców dołączyło 5 marek, w tym RTV Euro AGD, Chickys’ by Mango Mama, Żabka, Tortownia na Bema oraz LaVantil, zajmując ponad 930 mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami z sektora modowo-obuwniczego, w tym z New Yorker, Sinsay, Wojas oraz Diverse. Umowy te obejmują ponad 2670 mkw.
– Pasaż Grunwaldzki to jedna z wiodących destynacji na zakupowej mapie Wrocławia. Stawiamy na różnorodność i jakość oferty, nawiązując współprace z cenionymi, renomowanymi najemcami. Zdajemy sobie sprawę, że proces zakupowy zaczyna się zdecydowanie wcześniej niż podczas wizyty w centrum handlowym. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmienioną, charakterystyczną strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej, żeby klienci mogli odkryć Pasaż Grunwaldzki na nowo. Po wynikach odwiedzalności widzimy, że te działania przynoszą zamierzone efekty – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
Kompleksowa oferta w wielu kategoriach
Ofertę Pasażu Grunwaldzkiego w ostatnim czasie uzupełniły RTV Euro AGD, jedna z wiodących marek elektroniki osobistej i domowej na polskim rynku oraz Chickys’ by Mango Mama – nowa propozycja na gastronomicznej mapie Wrocławia, która zainteresuje wszystkich fanów smaków Azji. Ponadto dzięki relokacji na niemal dwukrotnie większą przestrzeń, salon New Yorker w Pasażu Grunwaldzkim jest teraz jednym z najlepiej wyposażonych sklepów marki w mieście. Już niedługo klienci wrocławskiego centrum będą mogli odwiedzić również powiększony Sinsay, gdzie znajdą kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz asortyment wyposażenia domu. Propozycję modową obiektu uzupełni LaVantil, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską oraz męską. Ponadto swój sklep otworzy Żabka, lider segmentu modern convenience i Tortownia na Bema ze słodkimi wypiekami od ręki i na zamówienie.
Różowy wyróżnik
By zainteresować obecnych i potencjalnych klientów Pasaż Grunwaldzki w ostatnich miesiącach równolegle ze zmianami w ofercie przeszedł także modernizację w nieinwazyjnej formie. W centralnej strefie obiektu stanęła wielkoformatowa rzeźba różowego goryla, który odgrywa ważną rolę w komunikacji centrum handlowego i stanowi rynkowy wyróżnik. Motyw goryla pojawia się m.in. w identyfikacji wizualnej, komunikacji centrum czy w aplikacji mobilnej, tworząc spójny przekaz.
źródło: inf. prasowa
oprac.: red.