Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 24 maja 2024
inf. prasowa

Łomżyńska Galeria Veneda oraz kaliska Galeria Tęcza, centra handlowe zarządzane przez EPP, rozszerzają swoją propozycję o asortyment marki Hebe. Wzmacniają w ten sposób ofertę drogeryjną dostępną w obiektach. Salon w Galerii Veneda jest już dostępny dla klientów, otwarcie drogerii w Galerii Tęcza zaplanowano na czerwiec. Powierzchnia objęta umowami najmu wynosi 540 mkw.

– W Galerii Veneda kładziemy nacisk na współpracę z rozpoznawalnymi markami, które oferują klientom różnorodny asortyment. Dzięki temu wspólnie odpowiadamy na ich potrzeby. Przykładem takiej marki jest Hebe, wiodąca sieć drogeryjna, która niedawno otworzyła lokal cieszący się dużą popularnością wśród odwiedzających Galerię Veneda – skomentował Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

– Nasze centra handlowe odpowiadają na potrzeby biznesowe znanych marek. Potwierdza to fakt, że wiele z nich rozszerza współpracę i otwiera swoje salony w kolejnych obiektach handlowych z naszego portfela. Przykładem może być Hebe – sieć drogerii, która niedawno otworzyła swój punkt w Galerii Veneda i przygotowuje się do otwarcia kolejnego w Galerii Tęcza – dodaje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Hebe to rozpoznawalna sieć drogerii oferująca różnorodny asortyment kosmetyczny, uwzględniający szeroką gamę produktów marek dostępnych na wyłączność. Wśród nich znajdują się firmy produkujące kosmetyki profesjonalne, koreańskie, naturalne czy dermo jak np. Gosh, Hean, BANDI czy Nacomi. Obecnie Hebe posiada ponad 350 drogerii na terenie całej Polski i nieustannie się rozwija.

źródło: inf. prasowa
oprac. red.