W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
– Stale analizujemy potencjał handlowy nieruchomości z naszego portfela. Szukamy możliwości m.in. w zakresie rozbudowy czy modernizacji istniejących obiektów, by odpowiadać na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, jak i konsumentów. Aktualnie powiększamy Galerię Twierdza Kłodzko, dodając dwukondygnacyjny budynek do istniejącego już parku handlowego, w którym pojawi się trzech najemców. Realizacja inwestycji znacząco poszerzy strefę oddziaływania całego obiektu i wzmocni jego konkurencyjność. Mamy już doświadczenie w tego typu działaniach i wiemy, że dobrze się sprawdzają – w 2022 roku uzupełniliśmy ofertę Galerii Twierdza Zamość o element retail parku – powiedział Marek Gładki, Leasing and Asset Management Director w EPP.
Parki handlowe gwarantują wygodne i sprawne zakupy, nic więc dziwnego, że ponad 1/3 klientów odwiedza je przynajmniej raz w tygodniu[1]. Oprócz szybkich zakupów Polacy cenią sobie także jakość i szeroki wybór, a to element wspólny najemców, którzy dołączą do propozycji obiektu zarządzanego przez EPP. Aby zapewnić odwiedzającym jeszcze lepszy komfort zakupów, w nowym budynku będzie dostępny pokój rodzinny, nowoczesny węzeł sanitarny oraz winda.
– Chcemy stale rozbudowywać ofertę Galerii Twierdza Kłodzko. Dzięki dodatkowej, blisko 4200 mkw. nowej powierzchni komercyjnej, propozycje centrum i parku handlowego wzajemnie się uzupełnią, istotnie wzmacniając pozycję obiektu na handlowej mapie regionu. Przy tej realizacji nawiązaliśmy współpracę ze znanymi, jakościowymi i oczekiwanymi przez klientów najemcami. Debiutujący w Kotlinie Kłodzkiej międzynarodowy retailer, który zajmie całe pierwsze piętro w nowym budynku oraz zlokalizowane na poziomie 0 drogeria dm i powiększony Reserved przywitają klientów w drugim kwartale 2025 roku – dodał Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Już w 2025 roku odwiedzający Galerię Twierdza Kłodzko będą mogli zrobić zakupy w rozbudowanym parku handlowym. Obiekt powstanie na części parkingu należącego do funkcjonującego już retail parku.
Propozycję odzieżową nowo powstałego obiektu uzupełni relokowany Reserved, flagowa marka Grupy LPP. Na większej niż obecnie powierzchni dostępny będzie szeroki asortyment ubrań i dodatków idealny dla fanów wielkomiejskiego stylu.
Do grona najemców parku handlowego dołączy również drogeria dm, oferująca szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt.
Klienci znajdą w dm produkty znanych brandów jak i marek własnych, m.in. Balea czy alverde – najlepiej sprzedającej się marki certyfikowanych kosmetyków naturalnych.
Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Kompleks o powierzchni handlowej wynoszącej około 23 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – centrum handlowego z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego. Działa w nim ponad 60 sklepów, w tym m.in. salony CCC, H&M, Reserved, MOHITO, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossman, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin czy JYSK. Obiekt posiada również restauracje KFC, Kebab Hut, Sześć Kucharek i Cucina Italiana, a także punkty usługowe i rozrywkowe, np. Interaktywną Strefę Zabaw – Kids Play i nowoczesne Multikino z 3 salami, które mogą jednocześnie pomieścić ponad 750 widzów.
Galerię Twierdza Kłodzko wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka. Obiekt dysponuje łącznie około 1200 miejscami parkingowymi. Centrum uzyskało certyfikat „Obiekt bez barier”, przyznawany przez Fundację Integracja. Potwierdza on wysoki standard dostosowania centrum do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.
[1] Cushman & Wakefield, "Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych", kwiecień 2024 r.