Menu główne
Handlowiec 02/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 08 kwietnia 2024
inf. prasowa

Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw. W ostatnim czasie Galeria Młociny dynamicznie rozwija też funkcję rozrywkową – klienci już teraz mogą korzystać z oferty MK Bowling uzupełnionej o Shuffle Bar, a niedługo najemca powiększy swój lokal o 660 mkw. Ponadto w centrum handlowym uruchomiono dwie zjeżdżalnie o łącznej długości 40 metrów, które łączą różne poziomy obiektu, pozwalając w niekonwencjonalny sposób szybko przemieszczać się między nimi.

– Elementem przyciągającym klientów do centrum handlowego i zachęcającym do ponownych odwiedzin jest jego kompleksowa, atrakcyjna oferta. W Galerii Młociny stworzyliśmy przestrzeń, w której konsumenci mają dostęp do wiodących marek z różnych kategorii. Nowe koncepty oraz zaufanie najemców i klientów pokazują, że rozwijamy się w dobrym kierunku – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

– Uzupełnieniem bogatej propozycji handlowej, są atrakcyjni najemcy z sektorów kultury, rozrywki, gastronomii, fitnessu, a wśród nich najnowocześniejsze Multikino w stolicy. Stale wzmacniamy ofertę Galerii Młociny w tym obszarze – mamy najlepszą ofertę rozrywkowo-gastronomiczną pod jednym dachem w Warszawie. Powiększenie MK Bowling, otwarcie Storyteki, udostępnienie zjeżdżalni, czy jedna z pierwszych restauracji Popeyes® w Polsce najlepiej o tym świadczą – dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.

Moc nowych konceptów

Grono najemców, którzy otworzyli swoje nowe punkty w obiekcie, obejmuje zarówno marki modowe, w tym HalfPrice, Sinsay i Nike, jak i cenione brandy z innych kategorii. Wśród nich są m.in. wielobranżowy koncept GUDI HOME, kawiarnia Green Caffè Nero, lokal Big Boba, salon Samsung czy Laurella oferująca odzież i akcesoria dla kobiet. Wśród zawartych umów aż 20 stanowiły przedłużenia. Część z nich to również relokacje, dzięki którym przestrzeń salonów poszczególnych marek została lepiej dopasowana do ich potrzeb biznesowych. Wśród tych, które zdecydowały się zostać w Galerii Młociny na dłużej są VAN GRAAF, H&M, Homla, Hebe, Vision Express, Dealz czy Maxi Zoo.

W Galerii Młociny powstała również Storyteka – przestrzeń edukacyjno-kulturalna, stworzona z myślą o dzieciach i młodzieży. Punkt jest filią Biblioteki Publicznej im. Stanisława Staszica w Dzielnicy Bielany. Organizowane są tu spotkania z autorami, warsztaty i wydarzenia kulturalne, a do dyspozycji odwiedzających oddano zarówno bogaty księgozbiór, jak i strefę wyposażoną w komputery gamingowe i konsolę.

Na odwiedzających Galerię Młociny czekają nietypowe atrakcje, których zwykle nie spotkamy w centrum handlowym – dwie zjeżdżalnie. Dzięki nim można szybko i w ciekawy sposób przemieścić się – również ze swoimi zakupami – między poziomami +2 i +1 oraz +1 i 0. Zjeżdżalnie mają odpowiednio 24 oraz 16 metrów i są dostępne dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych.

Jeszcze więcej rozrywki

Ważnym obszarem rozwoju Galerii Młociny jest wzbogacanie i urozmaicanie strefy rozrywki na poziomie +2. Obejmuje to wprowadzanie nowości, jak i ulepszanie dotychczasowej oferty. Przykładem jest MK Bowling, marka rozwijająca się portfelowo w centrach zarządzanych przez EPP. Jeszcze w 2023 roku najemca uzupełnił swoją propozycję w obiekcie o Shuffle Bar z nowoczesną ścianą piwną do samoobsługi i dużym wyborem automatów do gier. W najbliższych tygodniach najemca zwiększy powierzchnię lokalu o dodatkowe 660 mkw. – jednocześnie udostępniając 6 nowych torów do gry w kręgle.