Oferta handlowa Centrum Janki, jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w aglomeracji warszawskiej, w ostatnim czasie powiększyła się o nowe sklepy. W 2023 r. w obiekcie pojawiło się 11 nowych marek, które zajęły łączną powierzchnię ponad 3 tys. mkw. W planach na 2024 r. jest dalsze powiększanie oferty.
Centrum Janki nie zwalnia tempa i cały czas wprowadza nowości. Tylko w grudniu ubiegłego roku obiekt zyskał 3 nowych najemców, których obecność umocniła kluczowe dla pozycjonowania obiektu segmenty.
Sektor modowy wzbogacił się o markę United Colors of Benetton - jedną z najbardziej znanych firm odzieżowych na świecie, której znakiem charakterystycznym są wyraziste kolory, nowoczesne postrzeganie klasyki, a także zamiłowanie do wysokiej jakości tkanin, doskonałe krawiectwo i uniwersalizm kolekcji. Do grona najemców dołączyła także marka Pawo, która od ponad 25 lat kreuje wizerunek nowoczesnego mężczyzny. Oprócz odzieży biznesowej, okazjonalnej oraz smart casual, w jej salonie znajduje się także szeroki wybór garniturów, koszul, spodni oraz różnego rodzaju dodatków dla mężczyzn. Dodatkowo, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji otwarty został salon mody męskiej marki Bytom. Rozwinęła się również strefa gastronomiczna, do której dołączył Burger King - jedna z najsłynniejszych na świecie restauracji w stylu amerykańskim, znana z grillowanych nad ogniem burgerów ze 100% wołowiny.
– Centrum Janki nie zatrzymuje się ani na chwilę i kontynuuje dotychczasowy kierunek rozwoju, w którym duże znaczenie ma m.in. moda i obecność najpopularniejszych marek z Polski i ze świata. Dowodem tego jest stale poszerzana oferta obiektu i otwarcia nowych salonów. Tak bogata oferta w pełni odpowiada na zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że Centrum Janki jest miejscem atrakcyjnym dla kolejnych brandów, które poszukując nowoczesnej przestrzeni handlowej w stolicy, właśnie z nami chcą się rozwijać – mówi Anna Paziewska, Dyrektor Centrum Janki, Apsys Polska.
Wśród nowych najemców w 2023 roku w obiekcie pojawiła się marka kosmetyczna Rituals oferująca luksusowe produkty do ciała i kąpieli, perfumy, a także wyjątkowe zapachy do domu. Wzbogaciła się także oferta modowa centrum. W segmencie tym pojawiły się nowe marki tj. Greenpoint i Half Price - brand, który poza markową odzieżą, obuwiem oraz dodatkami damskimi, męskimi i dziecięcymi, oferuje także wyjątkowe dekoracje do domu, zabawki czy akcesoria sportowe. Oferta gastronomiczna wzmocniła się o Boboq - jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku herbaty z tapioką. Do grona najemców dołączyła także Kwiaciarnia EM.
Rozwój oferty handlowej to jednak nie wszystkie zmiany w Centrum Janki. W obiekcie otwarte zostały także wyjątkowe, innowacyjne przestrzenie zaprojektowane w duchu edutainment tj. Jankowa Polana i wewnętrzny plac zabaw nawiązujący do makroświata leśnej polany, a także utrzymana w komiksowym klimacie Instaprzestrzeń, coworkingowa Przestrzeń dla Biznesu i Przestrzeń dla Klimatu, gdzie poza planszami tematycznymi i zabawami edukacyjnymi znajdują się też rowery ładowarki, które dają możliwość ładowania urządzeń mobilnych dzięki sile mięśni.
– Mamy za sobą bardzo intensywny rok, który przyczynił się nie tylko do wzbogacenia oferty, ale także znacznego rozwoju jej unikalności. W centrum pojawiły się nowe, poszukiwane przez klientów brandy, strefa rozrywkowa poszerzona została o unikatowe w skali kraju inicjatywy i nowatorskie przestrzenie. W efekcie wprowadzonych zmian, Centrum Janki znacząco wzmocniło swoją pozycję na rynku warszawskich centrów handlowych, czego potwierdzeniem są rosnące obroty najemców oraz stale wzrastający wskaźnik footfall – mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.
W planach na 2024 rok jest wprowadzenie do oferty obiektu kolejnych nowości. Wiosną do grona najemców dołączy salon jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych - Big Star oraz salon z elegancką i nowoczesną modą męską Evenemen. Powiększy się także oferta spożywcza centrum skierowana do rodzin z dziećmi. Swój sklep otworzy Sweet Factory Store, oferujący żelki, pianki, wzorzyste lizaki czy słodycze bezglutenowe, bezcukrowe i wegetariańskie z całego świata, a także firmowy sklep Bob Snail z bogatą ofertą naturalnych przekąsek z owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów.
Centrum Janki to największe centrum regionalne na Mazowszu. Na 84 777 m² powierzchni handlowej znajduje się ok. 150 sklepów i punktów usługowych. Obiekt zakorzenił się w świadomości mieszkańców, a dzięki rozbudowie i modernizacji jest nowoczesnym centrum handlowym spełniającym wysokie wymagania zarówno klientów, jak i sieci handlowych. Jego ofertę tworzą flagowe sklepy polskich i światowych marek (m.in. Zara, TK Maxx, H&M, Reserved, House, Mohito, Sinsay, Half Price, United Colors of Benetton, Rituals, Smyk, supermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, Media Markt, Jysk i inne) oraz unikatowa oferta rozrywkowo-gastronomiczna obejmująca liczne kawiarnie, restauracje i kino Cinema City. Lokalizacja przy trasie wylotowej z Warszawy sprawia, że to najpopularniejszy obiekt handlowy położony na południe od stolicy.