Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 13 marca 2024
inf. prasowa

Oferta handlowa Centrum Janki, jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w aglomeracji warszawskiej, w ostatnim czasie powiększyła się o nowe sklepy. W 2023 r. w obiekcie pojawiło się 11 nowych marek, które zajęły łączną powierzchnię ponad 3 tys. mkw. W planach na 2024 r. jest dalsze powiększanie oferty.

Centrum Janki nie zwalnia tempa i cały czas wprowadza nowości. Tylko w grudniu ubiegłego roku obiekt zyskał 3 nowych najemców, których obecność umocniła kluczowe dla pozycjonowania obiektu segmenty.

Sektor modowy wzbogacił się o markę United Colors of Benetton - jedną z najbardziej znanych firm odzieżowych na świecie, której znakiem charakterystycznym są wyraziste kolory, nowoczesne postrzeganie klasyki, a także zamiłowanie do wysokiej jakości tkanin, doskonałe krawiectwo i uniwersalizm kolekcji. Do grona najemców dołączyła także marka Pawo, która od ponad 25 lat kreuje wizerunek nowoczesnego mężczyzny. Oprócz odzieży biznesowej, okazjonalnej oraz smart casual, w jej salonie znajduje się także szeroki wybór garniturów, koszul, spodni oraz różnego rodzaju dodatków dla mężczyzn. Dodatkowo, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji otwarty został salon mody męskiej marki Bytom. Rozwinęła się również strefa gastronomiczna, do której dołączył Burger King - jedna z najsłynniejszych na świecie restauracji w stylu amerykańskim, znana z grillowanych nad ogniem burgerów ze 100% wołowiny.

Centrum Janki nie zatrzymuje się ani na chwilę i kontynuuje dotychczasowy kierunek rozwoju, w którym duże znaczenie ma m.in. moda i obecność najpopularniejszych marek z Polski i ze świata. Dowodem tego jest stale poszerzana oferta obiektu i otwarcia nowych salonów. Tak bogata oferta w pełni odpowiada na zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że Centrum Janki jest miejscem atrakcyjnym dla kolejnych brandów, które poszukując nowoczesnej przestrzeni handlowej w stolicy, właśnie z nami chcą się rozwijać – mówi Anna Paziewska, Dyrektor Centrum Janki, Apsys Polska.

Wśród nowych najemców w 2023 roku w obiekcie pojawiła się marka kosmetyczna Rituals oferująca luksusowe produkty do ciała i kąpieli, perfumy, a także wyjątkowe zapachy do domu. Wzbogaciła się także oferta modowa centrum. W segmencie tym pojawiły się nowe marki tj. Greenpoint i Half Price - brand, który poza markową odzieżą, obuwiem oraz dodatkami damskimi, męskimi i dziecięcymi, oferuje także wyjątkowe dekoracje do domu, zabawki czy akcesoria sportowe. Oferta gastronomiczna wzmocniła się o Boboq - jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku herbaty z tapioką. Do grona najemców dołączyła także Kwiaciarnia EM.

Rozwój oferty handlowej to jednak nie wszystkie zmiany w Centrum Janki. W obiekcie otwarte zostały także wyjątkowe, innowacyjne przestrzenie zaprojektowane w duchu edutainment tj. Jankowa Polana i wewnętrzny plac zabaw nawiązujący do makroświata leśnej polany, a także utrzymana w komiksowym klimacie Instaprzestrzeń, coworkingowa Przestrzeń dla Biznesu i Przestrzeń dla Klimatu, gdzie poza planszami tematycznymi i zabawami edukacyjnymi znajdują się też rowery ładowarki, które dają możliwość ładowania urządzeń mobilnych dzięki sile mięśni.

Mamy za sobą bardzo intensywny rok, który przyczynił się nie tylko do wzbogacenia oferty, ale także znacznego rozwoju jej unikalności. W centrum pojawiły się nowe, poszukiwane przez klientów brandy, strefa rozrywkowa poszerzona została o unikatowe w skali kraju inicjatywy i nowatorskie przestrzenie. W efekcie wprowadzonych zmian, Centrum Janki znacząco wzmocniło swoją pozycję na rynku warszawskich centrów handlowych, czego potwierdzeniem są rosnące obroty najemców oraz stale wzrastający wskaźnik footfall – mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.

W planach na 2024 rok jest wprowadzenie do oferty obiektu kolejnych nowości. Wiosną do grona najemców dołączy salon jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych - Big Star oraz salon z elegancką i nowoczesną modą męską Evenemen. Powiększy się także oferta spożywcza centrum skierowana do rodzin z dziećmi. Swój sklep otworzy Sweet Factory Store, oferujący żelki, pianki, wzorzyste lizaki czy słodycze bezglutenowe, bezcukrowe i wegetariańskie z całego świata, a także firmowy sklep Bob Snail z bogatą ofertą naturalnych przekąsek z owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów.

Centrum Janki to największe centrum regionalne na Mazowszu. Na 84 777 m² powierzchni handlowej znajduje się ok. 150 sklepów i punktów usługowych. Obiekt zakorzenił się w świadomości mieszkańców, a dzięki rozbudowie i modernizacji jest nowoczesnym centrum handlowym spełniającym wysokie wymagania zarówno klientów, jak i sieci handlowych. Jego ofertę tworzą flagowe sklepy polskich i światowych marek (m.in.  Zara, TK Maxx, H&M, Reserved, House, Mohito, Sinsay, Half Price, United Colors of Benetton, Rituals, Smyk, supermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, Media Markt, Jysk i inne) oraz unikatowa oferta rozrywkowo-gastronomiczna obejmująca liczne kawiarnie, restauracje i kino Cinema City. Lokalizacja przy trasie wylotowej z Warszawy sprawia, że to najpopularniejszy obiekt handlowy położony na południe od stolicy.