Polska Rada Centrów Handlowych uruchomiła Forum Dyrektorów Marketingu, nową inicjatywę dla branży centrów i parków handlowych. Podczas inauguracyjnego spotkania nowego forum eksperci z GUS, Inquiry, Selectivv, Top-Key oraz PRCH przedstawili dostępne na rynku metody zbierania i analizy danych, których wyniki stanowią podstawę projektowania skutecznych działań marketingowych.
- Forum Dyrektorów Marketingu jest kolejną, po Forum Dyrektorów Technicznych, platformą rozmów i dzielenia się najlepszymi praktykami, które uruchomiła Polska Rada Centrów Handlowych. Będzie to miejsce spotkań i prezentowania innowacyjnych rozwiązań oraz projektów praktykom marketingu. Sukces Forum Dyrektorów Technicznych pokazał, że takie ekspercie grupy są dla branży istotne i pozwalają kreować nowe inicjatywy - mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Podczas pierwszego spotkania Forum Dyrektorów Marketingu zaproszeni eksperci zaprezentowali dostępne na rynku metody zbierania i analizy danych.
- Ewa Adach-Stankiewicz, z Głównego Urzędu Statystycznego, omówiła cel i dostępność danych gromadzonych przez GUS oraz oczekiwania względem branży.
- Agnieszka Górnicka, z Inquiry, zaprezentowała nowoczesne metody badań, które mogą dostarczyć istotnych danych o konsumentach.
- Michał Miazek, z Selectivv, przedstawił metody zbierania danych z urządzeń mobilnych oraz ich praktyczne wykorzystanie.
- Marcin Guziński, z Top-Key, omówił możliwości pozyskiwania danych z nowoczesnych kamer i skuteczność systemów liczących.
- Anna Piaskowska z PRCH, wyjaśniła metodologię i zakres danych, które analizuje i udostępnia Polska Rada Centrów Handlowych.
źródło: Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH)
Oprac.: red.