Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 08 stycznia 2024
x

Sinsay, marka z portfolio Grupy LPP, wynajęła 860 mkw. powierzchni w Parku Handlowym „Pod Wiatrakami” koło Słupska. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na kwiecień 2024 roku. Za rekomercjalizację obiektu i stworzenie optymalnego tenant-mix odpowiedzialny jest zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

Sinsay to świetnie znana polskim konsumentom marka oferująca kolekcje modowe, produkty wyposażenia wnętrz, a także artykuły do pielęgnacji i makijażu.

- Sinsay jest kolejnym najemcą, którego udało się pozyskać w procesie rekomercjalizacji PH „Pod Wiatrakiami”. Aktualnie jesteśmy w trakcie negocjacji z innymi markami, które świetnie dopełnią ofertę parku, dzięki czemu obiekt będzie jeszcze lepiej odpowiadał na codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców Słupska i okolic" - tłumaczy Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.

 

Zlokalizowany na obrzeżach Słupska park handlowy oferuje 18 000 mkw. powierzchni handlowej, na której działają między innymi firmy: Tedi, Premium Fitness & Gym i Abra Meble, a na I kw. 2024 roku planowane jest otwarcie JYSK.

 

- Parki handlowe wchodzą obecnie w fazę dojrzałości, co przekłada się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych najemców i rosnące zróżnicowanie ich tenant-mixu. Z tego też powodu ich oferta jest coraz częściej zbliżona do centrów handlowych. Należy jednak pamiętać, że oba formaty zapewniają inne doświadczenia zakupowe i inaczej gospodarują czasem klienta. Dzięki temu na rynku jest miejsce dla wszystkich - podsumowuje Michał Masztakowski.

źródło: Cushman & Wakefield