Grupa Dystrybucyjna Tradis wprowadza na rynek sieć Minutka - nową ofertę przeznaczoną specjalnie dla najmniejszych sklepów spożywczych, zaopatrujących się w halach cash&carry. W zamian za utrzymanie określonego poziomu lojalności zakupowej, Tradis zapewnia partnerom Minutki preferencyjne warunki rabatowe, dostęp do atrakcyjnych promocji, bezpłatną wizualizację sklepu, oraz wsparcie w prowadzeniu biznesu. Obecnie na rynku działa 6 placówek pod szyldem Minutka, do końca roku ma ich być co najmniej 100, a w grudniu 2013 roku sieć chce już liczyć ok. 1000 sklepów. Z początkiem października rusza akcja pozyskiwania detalistów zainteresowanych dołączeniem do partnerskiej sieci.
- Obecne warunki rynkowe są wyjątkowo trudne dla małych, osiedlowych i wiejskich sklepów. Choć potrzebne i lubiane przez klientów - coraz częściej wypierane są przez wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencję. Wychodząc naprzeciw licznym, polskim przedsiębiorcom, którzy poszukując najlepszych ofert sami zaopatrują swoje placówki, uruchomiliśmy projekt sieci sklepów partnerskich Minutka. To oferta, która odpowiada precyzyjnie na specyficzne potrzeby tej grupy kontrahentów. Po wstępnych rozmowach mamy potwierdzenie dużego zainteresowania nie tylko u naszych stałych klientów, ale też kupców działających w konkurencyjnych sieciach - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradis.
Minutka to projekt stworzony na miarę oczekiwań detalistów, którzy prowadzą lub są zdecydowani na prowadzenie małych sklepów, a jednocześnie preferują zakupy w kanale cash&carry. Jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Tradisu w zakresie systemów sieciowych.
- Dotychczas kierowaliśmy propozycję sieciowej współpracy głównie do klientów zaopatrujących się w kanale serwisowym (z dostawą) poprzez koncepty franczyzowe - Groszek, Euro Sklep, Lewiatan i Milea. Minutka jest alternatywą dla odbiorców preferujących samodzielne zaopatrzenie własnego sklepu w halach C&C Tradis. Przygotowaliśmy dla nich atrakcyjny pakiet promocji i narzędzi konsumenckich, które pozwolą małym sklepom skuteczniej walczyć z konkurentami - mówi Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradis.
Tradis dedykuje sieć Minutka klientom świadomym potrzeb i korzyści wynikających z działania w grupie, ale także ceniącym sobie niezależność w prowadzeniu własnego biznesu.
- Oferujemy prosty model współpracy - w zamian za utrzymanie określonego poziomu obrotów z halami C&C Tradis rewanżujemy się kupcom poprawą stałych rabatów, bardzo atrakcyjnymi promocjami, które mają stać się wyróżnikiem sieci, oraz finansowaniem wizualizacji sklepu. Nie ingerujemy w poziom marżowania, a budowę percepcji cenowej Minutki opieramy na kilku wybranych, opiniotwórczych produktach, które promujemy plakatami w placówkach - mówi Tomasz Ciepłowski, Dyrektor Sprzedaży C&C Tradis.