Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 12 grudnia 2023
inf. prasowa

Zrównoważone zakupy, asortyment od lokalnych producentów, nowoczesne technologie, atrakcyjne programy lojalnościowe – supermarket działający pod dachem galerii handlowej, podążając za trendami i oczekiwaniami konsumentów, może wzbogacić jej ofertę w wielu wymiarach. Carrefour, który właśnie otwarto w Galerii Katowickiej, przyniósł kolejne przyjazne klientom rozwiązania.

Możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu, wygoda i oszczędność czasu, bardzo szeroki wybór jakościowych produktów spożywczych – supermarket to mocny element, wzbogacający tenant-mix galerii handlowej. W przypadku Galerii Katowickiej, tak jak każdego innego centrum handlowego usytuowanego w centrum miasta, istotnym aspektem jest dodatkowo dostępność „na wyciągnięcie ręki” dużego marketu, do którego można nie tylko wygodnie dojechać samochodem, rowerem albo komunikacją miejską, ale też po prostu przyjść z miasta czy pobliskich dworców. Carrefour idealnie wpisuje się także w strategię leasingową Katowickiej.

– Carrefour jest wiodącym operatorem spożywczym, bardzo dobrze rozpoznawalnym w Polsce. Otwierając sklep tej marki w Galerii Katowickiej, odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów i wpisujemy się w aktualne trendy rynkowe, jak chociażby zainteresowanie produktami bio i eko. Szeroka gama produktów, nowoczesny fit out, uporządkowany asortyment, przejrzysta nawigacja w sklepie – z tym wszystkim nowy najemca wychodzi naprzeciw naszym odbiorcom – mówi Agnieszka Wójcik-Schabowicz, Portfolio Leasing Director w zarządzającym Galerią Katowicką Apsys Polska.

Nowe trendy na talerzu

1275 m2, ponad 12 tys. produktów, w tym ponad 1800 pod szyldem marki własnej. Carrefour w Katowickiej uwzględnia w swojej ofercie także asortyment wielkomiejski i premium. W stałej ofercie dostępne są artykuły z tzw. Zdrowej Półki: bio, vege, bezglutenowe, bez cukru czy bez laktozy, a w strefie Targu Świeżości m.in. świeże owoce i warzywa, pieczywo, sery, ryby, wędliny, także z własnej wędzarni. W ramach Kuchni Świata, obok stałej półki, organizowane będą także co miesiąc akcje tematyczne. Nowy najemca Katowickiej stawia również na lokalność, udostępniając w ofercie produkty od lokalnych rzemieślników i producentów, jak chociażby piwa kraftowe.

Oferta Katowickiej wraz z otwarciem supermarketu Carrefour jeszcze bardziej poszerza się o to, co istotne dla dzisiejszych konsumentów, poszukujących jakości, ceniących różnorodność i dostępność najbardziej wyszukanych produktów.

Zrównoważone i wygodne zakupy

Carrefour wpisuje się w strategię Katowickiej również zorientowaniem na nowe technologie i ekologię. Wprowadza nowoczesne rozwiązania zakupowe, nie tylko kasy samoobsługowe, ale także system click&collect, pozwalający na zrobienie zakupów przez Internet z odbiorem w sklepie czy usługę scan&go, umożliwiającą samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

W trosce o środowisko, zgodnie z ideą zero waste, produkty z krótkim terminem ważności będą w nowo otwartym sklepie dostępne w okazyjnych cenach. Klienci będą mogli  oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian  wypłatę w bonach, którymi będzie można płacić za zakupy. W proekologiczne działania wpisuje się też edukowanie klientów w zakresie korzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę czy udostępnianie kartonów do pakowania zakupów.

– Poszerzając portfolio, bierzemy pod uwagę nie tylko uatrakcyjnienie oferty, ale też wartości, jakie stoją za daną marką. Carrefour w swojej strategii jest spójny z kierunkiem, jaki obraliśmy w Katowickiej. Otwartość na działania prośrodowiskowe, na nowe technologie zwiększające komfort zakupów, na wspieranie i promowanie lokalności – to wszystko bardzo wpisuje się w nasze rynkowe podejście – podsumowuje Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.