Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 23 października 2023
inf. prasowa

W Homepark Janki swój salon otworzył Canal +. Oznacza to, że ten popularny w Warszawie obiekt handlowy osiągnął już stuprocentowy poziom komercjalizacji. Podobna sytuacja dotyczy pozostałych parków handlowych z portfela Pradery. Ostatni wolny lokal do wynajęcia możemy znaleźć tylko w Homepark Targówek.

Homepark Janki i Homepark Targówek w Warszawie, Homepark Rawa w Katowicach i Homepark Franowo w Poznaniu  oferują łącznie ok. 110 000 mkw. powierzchni handlowej do wynajęcia. Obiekty te posiadają szeroki wybór sklepów i usług z branż: dom i ogród, meble, elektronika, zdrowie i uroda, sport i rekreacja oraz artykuły spożywcze. Wśród najemców Homeparków, w zależności od ich lokalizacji, klienci mogą znaleźć takie marki, jak Black Red White, CCC, Domoteka, Euro RTV AGD, JYSK, Kler, Komfort, Leroy Merlin, Lidl, Maxi Zoo, Pepco, Rossmann, Sony, Sportano, Superpharm czy TK Maxx

Na przestrzeni kilku ostatnich lat Homeparki zbudowały mocną pozycję i rozpoznawalność wśród mieszkańców podwarszawskich Janek i Targówka oraz Katowic i Poznania, co znajduje odzwierciedlenie w poziomie ich komercjalizacji. Ostatni wolny lokal, o powierzchni 125 mkw., możemy znaleźć obecnie w Homepark Targówek, czyli największym obiekcie oferującym 52 000 mkw. do wynajęcia. Wspólnie z Praderą, z którą mamy przyjemność współpracować od wielu lat, cały czas analizujemy jednak możliwości udoskonalenia portfolio najemców wszystkich Homeparków. Trendy konsumenckie ewoluują, a w ślad za nimi zmieniają się też potrzeby klientów. Dlatego tak ważne jest, aby na bieżąco analizować, jak możemy poszerzać ofertę handlową i usługową, aby umocnić tenant-mix i aby jeszcze mocniej wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku handlowym w Polsce - tłumaczy Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację Homeparków.

- Nasze parki handlowe, działające pod marką Homepark, mają wiele zalet, dzięki którym możemy cieszyć się z tak doskonałej komercjalizacji. Oczywistą kwestią jest lokalizacja – zawsze tuż przy ważnych arteriach komunikacyjnych, co ułatwia dostęp do nich zarówno klientom, jak i logistyce naszych najemców. Wypracowaliśmy też, we współpracy z partnerami biznesowymi, skuteczną koncepcję budowania atrakcyjnego tenat mix’u,. W naszych parkach handlowych wiodące sieci handlowe znajdują doskonałe miejsce dla swoje oferty produktowej i usługowej, wspieranej w wielu miejscach markami działającymi na skalę lokalną. Zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły, nowe idee, którym oferujemy atrakcyjne miejsce na dalszy rozwój - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliardy euro zawiera ponad 58 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Abu Dhabi posiadających łącznie 2500 sklepów. Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

źródło: Cushman & Wakefield