W Homepark Janki swój salon otworzył Canal +. Oznacza to, że ten popularny w Warszawie obiekt handlowy osiągnął już stuprocentowy poziom komercjalizacji. Podobna sytuacja dotyczy pozostałych parków handlowych z portfela Pradery. Ostatni wolny lokal do wynajęcia możemy znaleźć tylko w Homepark Targówek.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat Homeparki zbudowały mocną pozycję i rozpoznawalność wśród mieszkańców podwarszawskich Janek i Targówka oraz Katowic i Poznania, co znajduje odzwierciedlenie w poziomie ich komercjalizacji. Ostatni wolny lokal, o powierzchni 125 mkw., możemy znaleźć obecnie w Homepark Targówek, czyli największym obiekcie oferującym 52 000 mkw. do wynajęcia. Wspólnie z Praderą, z którą mamy przyjemność współpracować od wielu lat, cały czas analizujemy jednak możliwości udoskonalenia portfolio najemców wszystkich Homeparków. Trendy konsumenckie ewoluują, a w ślad za nimi zmieniają się też potrzeby klientów. Dlatego tak ważne jest, aby na bieżąco analizować, jak możemy poszerzać ofertę handlową i usługową, aby umocnić tenant-mix i aby jeszcze mocniej wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku handlowym w Polsce - tłumaczy Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację Homeparków.
- Nasze parki handlowe, działające pod marką Homepark, mają wiele zalet, dzięki którym możemy cieszyć się z tak doskonałej komercjalizacji. Oczywistą kwestią jest lokalizacja – zawsze tuż przy ważnych arteriach komunikacyjnych, co ułatwia dostęp do nich zarówno klientom, jak i logistyce naszych najemców. Wypracowaliśmy też, we współpracy z partnerami biznesowymi, skuteczną koncepcję budowania atrakcyjnego tenat mix’u,. W naszych parkach handlowych wiodące sieci handlowe znajdują doskonałe miejsce dla swoje oferty produktowej i usługowej, wspieranej w wielu miejscach markami działającymi na skalę lokalną. Zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły, nowe idee, którym oferujemy atrakcyjne miejsce na dalszy rozwój - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
źródło: Cushman & Wakefield